  • 121. Data: 2014-08-31 16:19:28
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 08:08:49 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Kasa może nie wyrabiać w kilku godzinach szczytu ale nie znaczy
    > że pracuje w takim tempie 24/h.

    Wystarczy 10h aby wyrobic te 10 tys litrow :-)

    J.

  • 122. Data: 2014-08-31 16:25:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 14:27:56 +0200, PiteR napisał(a):
    > no sprzęgła nie leżały na półkach hehe :)
    > Filtry oleju, powietrza, paliwa, łożyska, paski klinowe, zębate,
    > świece, śruby do felg, felgi, akumulatory, żarówki, wycieraczki,
    > złączki wydechu, końcówki chromowane.

    Norauto ?

    Tylko co to ma do kradziezy, taka felge to sie np latwiej kradnie niz
    czekolade czy pol litra ?
    Bo sklepy samoobslugowe w Polsce sa. Od dawna.

    > Takie coś wyskakuje z aparatu. Pewnie kodek ma słaby to szybki a jak
    > szybki to zabiera szybko megabajty.

    To ile zapisuja kamerki samochodowe ?
    Tyle ile sie zmiesci, a zmiesci sie gora 64 min ?

    J.

  • 123. Data: 2014-08-31 19:15:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > To ile zapisuja kamerki samochodowe ?
    > Tyle ile sie zmiesci, a zmiesci sie gora 64 min ?

    1. Moja stara kamerka 720p, nowy plik co 10 minut

    Format : M-JPEG
    Codec ID : MJPG
    Bit rate : 24.7 Mbps
    Width : 1 280 pixels
    Height : 720 pixels
    Display aspect ratio : 16:9
    Frame rate : 29.810 fps

    pliki np:

    2014-08-08 15:07:20 A----- 1 029 602 296 sunp0013.avi
    2014-08-08 15:17:22 A----- 1 112 210 168 sunp0014.avi
    2014-08-08 15:27:26 A----- 1 204 714 088 sunp0015.avi
    2014-08-08 15:37:28 A----- 1 123 318 712 sunp0016.avi
    2014-08-08 15:47:30 A----- 1 091 598 440 sunp0017.avi
    2014-08-08 15:57:34 A----- 1 230 827 704 sunp0018.avi
    2014-08-08 16:07:36 A----- 1 192 295 480 sunp0019.avi
    2014-08-08 16:17:38 A----- 1 079 245 288 sunp0020.avi
    2014-08-08 17:40:12 A----- 1 160 738 280 sunp0022.avi
    2014-08-08 17:50:14 A----- 1 211 363 880 sunp0023.avi
    2014-08-08 18:15:54 A----- 1 092 449 832 sunp0025.avi
    2014-08-08 18:25:56 A----- 1 166 211 336 sunp0026.avi

    2. aparat Benq full HD:

    Format : AVC
    Format/Info : Advanced Video Codec
    Codec ID : avc1
    Codec ID/Info : Advanced Video Coding

    Bit rate mode : Variable
    Width : 1 920 pixels
    Height : 1 080 pixels
    Display aspect ratio : 16:9
    Frame rate mode : Variable

    pliki .mov, najdłuższe jakie znalazłem na dysku to np:

    1,87 GB (bajtów: 2 008 920 064) - 15 minut 23 sek
    1,91 GB (bajtów: 2 057 953 280) - 15 minut 45 sek

    na płyte dvd wchodzi 4 700 372 992

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 124. Data: 2014-08-31 19:25:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Czyli nie części samochodowe tylko ogólnie rozumiane akcesoria
    > samochodowe.

    Czyli nie. Łożyska, filtry i paski to nie akcesoria.

  • 125. Data: 2014-08-31 19:25:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 19:15:30 +0200, PiteR napisał(a):

    > 1. Moja stara kamerka 720p, nowy plik co 10 minut
    > Format : M-JPEG
    > Codec ID : MJPG

    To chyba nie jest ambitna kompresja, ale ok - mozliwa do zrobienia
    przez prosta kamere.

    > Bit rate : 24.7 Mbps
    > Width : 1 280 pixels
    > Height : 720 pixels
    > Display aspect ratio : 16:9
    > Frame rate : 29.810 fps
    >
    > pliki np:
    > 2014-08-08 15:07:20 A----- 1 029 602 296 sunp0013.avi
    > 2014-08-08 15:17:22 A----- 1 112 210 168 sunp0014.avi

    Czyli 1GB/10 min

> [...]
    > Frame rate mode : Variable
    >
    > pliki .mov, najdłuższe jakie znalazłem na dysku to np:
    > 1,87 GB (bajtów: 2 008 920 064) - 15 minut 23 sek

    Znowu nie tak wiele wiecej.

    > na płyte dvd wchodzi 4 700 372 992

    Bardziej myslalem o karcie pamieci - 32 czy 64 GB to dzis bez klopotu.

    Ale 1GB to ~3h uploadu przy 1Mbps. "krotki filmik" to godzina albo i
    mniej :-)

    J.

  • 126. Data: 2014-08-31 19:41:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Ale 1GB to ~3h uploadu przy 1Mbps. "krotki filmik" to godzina albo i
    > mniej :-)

    Znaczy się masz na myśli wysycić upload na godzinę? :)
    To ja dziękuję postoję.

  • 127. Data: 2014-08-31 20:15:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 19:41:16 +0200, PiteR napisał(a):
    > Znaczy się masz na myśli wysycić upload na godzinę? :)
    > To ja dziękuję postoję.

    A co za problem ? newsow sie nie da czytac czy co ?

    Zreszta i tak wysycisz :-)

    J.

  • 128. Data: 2014-08-31 20:39:17
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    > Kasa może nie wyrabiać w kilku godzinach szczytu ale nie znaczy
    > że pracuje w takim tempie 24/h.

    Oczywiście że nie. Stacja przy Auchan w Rumii pracuje w godzinach 7-22 i
    codziennie ma dostawę wszystkich trzech rodzajów paliwa, a w ruchliwe dni
    dwie dostawy. Świetna lokalizacja, niska cena i kolejki są od otwarcia do
    zamknięcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 129. Data: 2014-08-31 20:44:38
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2014 11:39:23 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ale te 3% to tam jest w umowie razem z opłatą minimalną,
    > np. 3% lub 2zł (cokolwiek większe).
    > I w przypadku transakcji 5zł zapłacisz 2zł za wygodę użycia karty.
    > Podoba Ci się?
    >
    > Właśnie tego typu umowy mają właściciele sklepów, dlatego
    > tak niemile widziane są u nich transakcje karciane na małe kwoty.

    Jak zwykle piszesz o czymś, o czym nie masz pojęcia. Tak, to może jest w
    Ameryce, ale u nas w Polska banki właśnie obniżyły prowizje do 1% i ostro
    ścigają cwaniaków co sobie minimalną kwotę płatności kartą wymyślili. W
    sieci "dyskontów" Biedronka można płacić od 1 grosza - kasjer musi przyjąć
    taką płatność kartą bez mrugnięcia okiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 130. Data: 2014-08-31 20:45:31
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 08:10:45 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Widziałeś gdzieś takie umowy czy spekulujesz?

    A Ty widziałeś?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek