  • Data: 2010-03-23 21:23:47
    Temat: Re: Wibracji przodu ciag dalszy...
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    ***Kuczu i Hinek pisze:

    > Jestem za. Nie wierze w prostowanie tarcz, zwlaszcza tych plywajacych. A
    > gosci ktorzy to robia uwazam za rzezbiarzy w gownie. Tarcze mozna co
    > najwyzej przeszlifowac umiejetnie na szlifierce klowej (o ile grubosc
    > pozwala) ale prostowanie to jakas masakra.

    Tarcza mierzona na zimno - bicie max 0,01mm, ruszam pierwsze hamowanie
    wibracja wystepuje od razu, przy wiekszych predkosciach jakby mniej, albo
    tak samo...i nie ma znaczenia czy hamuje z 200 czy 80...
    Jutro zmienie lozyska - jak bedzie trzeba kupie tez tarcze ale nie chcialbym
    kichnac z paru groszy nie majac 100% pewnosci wiec zaczne od tanszych opcji.
    Byc moze pokombinuje z przekladka kola od jakiejs CBR bo to chyba to samo.
    Tarcze prostowal praktyk - ja mam do niego zaufanie - a on nie ma ze mnie
    kasy :)
    HINT: moto stalo kilka lat...

    --
    Tytus