  • Data: 2009-11-03 16:10:16
    Temat: Re: Wiarygodność TV - propaganda czystej wody
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hcklte$arc$1@inews.gazeta.pl...

    > Niestety oglądam tvn (przyzwyczajenie).
    > Jednak z czasem z coraz większym obrzydzeniem. Robią się tacy nachalni że
    > czuję się jakbym Trwam włączył.

    Dokładnie o to mi chodzi, dokladnie z tego powodu przestałem
    oglądać kiedyś Polsat, miałem dosyć prania mózgu prostymi
    sztuczkami propagandowymi. Zacząłem oglądać TVN i TVN24, jednak
    z biegiem czasu zauważyłem że tam socjotechnika jest używana
    w jeszcze większym stopniu tylko że jest na lepszym poziomie.
    Oglądając ten kanał mam czasami wrażenie że Ci wszyscy komentatorzy
    przeszli jakieś szkolenia z zakresu socjotechniki. Np wczoraj
    na TVN (ja nie oglądam wcale ale czasami zerknę gdy żona ogląda)
    usłyszałem ZAJEBIŚCIE WSPANIAŁĄ INFORMACJĘ o podpisaniu
    SUPER KONTRAKTU NA DOSTAWY GAZU Z ROSJI. Przecież nawet
    dziecko w przedszkolu wie że ten kontrakt Ruscy kazali nam
    podpisać stawiając nas pod ścianą i mierząc do nas z karabinu
    ... w sumie patrząc na to co wyczyniali pod Polsko-Białoruską
    granicą to nawet DOSŁOWNIE. Dziennikarz z TVN twierdził coś
    wprost przeciwnego. Przedstawił np. termin kontraktu - AŻ do 2037!!!
    jako coś POZYTYWNEGO (sic!) podczas gdy wiadomo powszechnie że
    takie kontrakty są jak cyrograf z operatorem GSM czy TPSA,
    gwarantują TYLKO ZYSKI dostawcy, ODBIORCA/KLIENT nie ma
    wyjścia i MUSI je podpisać.

    > PS. Nie wiem jaką obecnie linię polityczną reprezentuje RMF (przed
    > południem słucham). Robią wrażenie twardo stojących na ziemi.

    Radia też nie słucham ... tzn. słucham do pierwszego 25 minutowego
    bloku reklamowego i przełączam na MP3. Tylko frajerzy "zdalnie sterowani"
    słuchają radia w samochodzie, wiem że to chamskie ale TAK UWAŻAM.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com