eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWiFi calling wg PlusRe: WiFi calling wg Plus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!border1.nntp.
    ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: WiFi calling wg Plus
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <5ea685d9$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5ea7daa2$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5ea932db$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: Trybun <L...@j...cb>
    Date: Thu, 30 Apr 2020 11:06:57 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 19
    Message-ID: <5eaa952e$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.50.116
    X-Trace: 1588237614 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17341 188.33.50.116:50157
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1094111
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.04.2020 o 14:12, p...@g...com pisze:
    > --chodzi o operatorów działających na rynku polskim.
    >
    > Nie można ich wkładać do jednego worka. T-Mobile czy Orange ma gotowe rozwiązania a
    Plus wymyślił coś niekoniecznie lepszego.


    Można, do niedawna myślałem że większej padaki jak Minus w Polsce nie
    znajdzie. Okazuje się że p Żak ma pilnego ucznia - T-Mobile. Jakieś 3-4
    miesiące temu T-M postawił wedle mojej wsi maszt,. Przy stawianiu robota
    paliła im się w rękach jak PRLowskim przodownikom pracy. Postawili,
    pomalowali, poobwieszali światłami jak choinkę w tempie wręcz
    błyskawicznym, jednak na tym koniec. Tylko 15ego każdego miesiąca na pół
    godziny włączają przekaźnik. Potencjalnych klientów i ich potrzeby mają
    zwyczajnie gdzieś.

    Orange, - widziałeś nową stronę internetową i aplikację "Mój Orange"? -
    Bez podania nr buta nie dowiesz się na czym stoisz... Dlaczego te qrwy
    robią wszystko aby klienta do siebie totalnie zniechęcić?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: