  • 21. Data: 2010-06-30 14:17:45
    Temat: Re: WiFi USB udajace dysk?
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Marx napisał:

    > jak juz jest gotowe opracowane urzadzenie, to coz to za koszt
    > wyprodukowac 100 sztuk i wpuscic na Allegro? No chyba ze wyszloby
    > 1000zl/szt...
    > Marx

    Poczekajmy co Paweł odpowie (autorytatywnie), ale o ile pamiętam,
    to koszt ca 150USB @ 100szt. Masz 15kUSD "luźne"? Bo nie wiadomo czy
    byliby chętni. i koszt może nie 1000 ale 500...

    W.P.

  • 22. Data: 2010-06-30 18:45:29
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    W.P. pisze:

    > Poczekajmy co Paweł odpowie (autorytatywnie), ale o ile pamiętam,
    > to koszt ca 150USB @ 100szt. Masz 15kUSD "luźne"? Bo nie wiadomo czy
    > byliby chętni. i koszt może nie 1000 ale 500...

    Jeśli chodzi o ścisłość to napisałem, że:
    - kosztuje to mniej niż 150USD przy zamówieniu 100 szt.
    - cena w znacznym stopniu zależy od ilości zamawianych sztuk
    - nie opłaca się robić mniej niż 100 szt.

    Dodam teraz, że nie planuję nic wystawiać na Allegro.

    Paweł

  • 23. Data: 2010-07-05 21:20:04
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Paweł napisał:

> [...]
    > - nie opłaca się robić mniej niż 100 szt.
    >
    > Dodam teraz, że nie planuję nic wystawiać na Allegro.

    Całe szczęście komuś się opłaca trafiłem przypadkiem z innej grupy):
    http://www.sklep.propox.com/index.php?d=produkt&id=2
    119
    400zł brutto @ 1 szt.

    @Ghost: masz na tym 2x USB host i 1x USB device + gotowy Linux na
    pokładzie. Tylko skrypty pewnie popisać :)

    W.P.