-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Mirek <i...@z...adres>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Wi?kszy akumulator do samochodu
Date: Fri, 05 Jun 2015 20:14:38 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <mksov3$req$1@node1.news.atman.pl>
References: <556962ff$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
<mkbqf0$4ca$1@srv.chmurka.net> <mkhhn7$6sj$1@node1.news.atman.pl>
<mkkv5g$oi4$1@node2.news.atman.pl>
<556ead7a$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
<mkmcum$4ba$1@node2.news.atman.pl>
<8856082467$20150603101817@squadack.com>
<mko3r4$rmd$1@node2.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<mkphdm$6t0$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<mkqd8f$jms$1@usenet.news.interia.pl>
<n...@4...net>
<e...@g...com>
<mkrthh$ntt$1@usenet.news.interia.pl>
<a...@g...com>
<3ndtgapc0cry.1fmwl2j8v68z2$.dlg@40tude.net>
<mks4nm$oou$1@node2.news.atman.pl>
<rekjki2l12hy$.nc1zz0bjcsh7.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 195-43-85-210.multinet24.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1433528112 28122 195.43.85.210 (5 Jun 2015 18:15:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Jun 2015 18:15:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.6.0
In-Reply-To: <rekjki2l12hy$.nc1zz0bjcsh7.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:682167
[ ukryj nagłówki ]W dniu 05.06.2015 o 15:12, J.F. pisze:
> Nie bylo juz za pozno ?
Nie znam się, ale pamiętam przypadek z jakimś motorowerem - koledzy
jeździli na nim na zmianę i w końcu któryś stwierdził, że jest bardzo
słaby - ledwie się ciągnie - faktycznie pod koniec nawet na postoju
trzeba było gazować żeby nie zgasł i strasznie się grzał. Nagle jednego
z nich olśniło: "on się zaciera!" Okazało się, że jeździli i dolewali
skądś tam załatwionej benzyny... tyle że bez oleju. Ale nic się nie
stało - po ostygnięciu wlali prawidłową mieszankę i jeździli dalej.
> Bo pare gorek u nas w kraju jest, gdzie 4-ka to za duzo, zjezdzac
> nalezy na nizszym (trabantem nie probowalem), i co - gazowac czasami ?
>
Z tymi przegazówkami w celach smarowania to nawet się potem przeniosło
na 4-ro suwy czy diesle - zanim ludzie załapali że to nie ma sensu. Tak
samo do tej pory uczą jazdy "na luzie" - była ostatnio afera w mediach.
--
Mirek.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)