eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWiększy akumulator do samochodu › Re: Wi?kszy akumulator do samochodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wi?kszy akumulator do samochodu
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <556962ff$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkbqf0$4ca$1@srv.chmurka.net> <mkhhn7$6sj$1@node1.news.atman.pl>
    <mkkv5g$oi4$1@node2.news.atman.pl>
    <556ead7a$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkmcum$4ba$1@node2.news.atman.pl>
    <8856082467$20150603101817@squadack.com>
    <mko3r4$rmd$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mkphdm$6t0$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mkqd8f$jms$1@usenet.news.interia.pl>
    <n...@4...net>
    <e...@g...com>
    <mkrthh$ntt$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <3ndtgapc0cry.1fmwl2j8v68z2$.dlg@40tude.net>
    <mks4nm$oou$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 5 Jun 2015 15:12:23 +0200
    Message-ID: <rekjki2l12hy$.nc1zz0bjcsh7.dlg@40tude.net>
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1433509939 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2190 82.143.187.50:61819
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:682146
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 05 Jun 2015 14:29:42 +0200, Mirek napisał(a):
    > W dniu 05.06.2015 o 14:17, J.F. pisze:
    >> O ile pamietam ... w Syrenie latwo bylo zrzucic wajche z jednego
    >> polozenia.
    >>
    > Tak. Tam była taka jakby rączka ciągnąca za linkę - ciągnęło się i jakoś
    > się tam blokowała.

    Kojarze, ze zaczepialo sie srubka na raczce o jakas blaszke, i spuscic
    bylo latwo.

    > Naciągnięcie powodowało włączenie wolnego koła czyli
    > luzowanie gdy samochód jechał szybciej niż pchał silnik.
    > To się zresztą często psuło - linka się urywała albo wysmykiwała i już
    > wolnego koła nie było.

    Tego juz nie pamietam, ale wynikaloby, ze jest jest wieksza szansa, ze
    tego wolnego kola nie bylo.

    >> Z gory wolno bylo zjezdzac tylko na 4-ce, czy przy zjezdzaniu z
    >> wiekszej gory silnik sie zacieral ?
    > Nie zacierał się - trzeba było tylko co jakiś czas przegazować i było
    > ok. Zresztą to naturalne było, bo jak zaczynał się zacierać to zwalniał ;)

    Nie bylo juz za pozno ?

    Bo pare gorek u nas w kraju jest, gdzie 4-ka to za duzo, zjezdzac
    nalezy na nizszym (trabantem nie probowalem), i co - gazowac czasami ?

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: