-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Wi?kszy akumulator do samochodu
Newsgroups: pl.misc.elektronika
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <556962ff$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
<mkbqf0$4ca$1@srv.chmurka.net> <mkhhn7$6sj$1@node1.news.atman.pl>
<mkkv5g$oi4$1@node2.news.atman.pl>
<556ead7a$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
<mkmcum$4ba$1@node2.news.atman.pl>
<8856082467$20150603101817@squadack.com>
<mko3r4$rmd$1@node2.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<mkphdm$6t0$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<mkqd8f$jms$1@usenet.news.interia.pl>
<n...@4...net>
<e...@g...com>
<mkrthh$ntt$1@usenet.news.interia.pl>
<a...@g...com>
<3ndtgapc0cry.1fmwl2j8v68z2$.dlg@40tude.net>
<mks4nm$oou$1@node2.news.atman.pl>
Date: Fri, 5 Jun 2015 15:12:23 +0200
Message-ID: <rekjki2l12hy$.nc1zz0bjcsh7.dlg@40tude.net>
Lines: 32
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1433509939 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2190 82.143.187.50:61819
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:682146
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 05 Jun 2015 14:29:42 +0200, Mirek napisał(a):
> W dniu 05.06.2015 o 14:17, J.F. pisze:
>> O ile pamietam ... w Syrenie latwo bylo zrzucic wajche z jednego
>> polozenia.
>>
> Tak. Tam była taka jakby rączka ciągnąca za linkę - ciągnęło się i jakoś
> się tam blokowała.
Kojarze, ze zaczepialo sie srubka na raczce o jakas blaszke, i spuscic
bylo latwo.
> Naciągnięcie powodowało włączenie wolnego koła czyli
> luzowanie gdy samochód jechał szybciej niż pchał silnik.
> To się zresztą często psuło - linka się urywała albo wysmykiwała i już
> wolnego koła nie było.
Tego juz nie pamietam, ale wynikaloby, ze jest jest wieksza szansa, ze
tego wolnego kola nie bylo.
>> Z gory wolno bylo zjezdzac tylko na 4-ce, czy przy zjezdzaniu z
>> wiekszej gory silnik sie zacieral ?
> Nie zacierał się - trzeba było tylko co jakiś czas przegazować i było
> ok. Zresztą to naturalne było, bo jak zaczynał się zacierać to zwalniał ;)
Nie bylo juz za pozno ?
Bo pare gorek u nas w kraju jest, gdzie 4-ka to za duzo, zjezdzac
nalezy na nizszym (trabantem nie probowalem), i co - gazowac czasami ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.15 16:29 Zachariasz Dorożyński
- 05.06.15 16:38 Zachariasz Dorożyński
- 05.06.15 20:14 Mirek
- 05.06.15 20:50 Adam
- 07.06.15 09:27 dddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=