eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWheeler dealers vs Syrena 105 › Re: Wheeler dealers vs Syrena 105
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arbiter" <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <l3uk62$a7$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <l3up2a$msc$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Wheeler dealers vs Syrena 105
    Date: Sun, 20 Oct 2013 00:21:14 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 27
    Message-ID: <526305da$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-73-79-100.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1382221274 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2186 89.73.79.100:2222
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2299
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508030
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "N1" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:l3up2a$msc$1@mx1.internetia.pl...
    > Dodaj, że kupili w idealnym stanie. Wymiana przekładni kierowniczej,
    > szczęk hamulcowych, pradnicy na alternator i obicie boczków. No i lakier.
    > Żadnej rdzy, ustawiania zapłonu, wymiany łożysk w piastach przednich,
    > przegubów czyli typowych usterek Syrenek.

    Dokladnie. POza tym pomiedzy zdjeciami z zachlapaną olejem ramą do pokazania
    syrenki pomalowanej bez silnika mineła sekunda. Ile przytym trzeba bylo dużo
    zrobic - mnostwo pracy. Zero informacji o wspomnianych przegubach
    homokinetycznych i usunięciu luzów w układzie kierowniczym. Akurat
    przekłądnia to mały pikuś bo wystarczyło śrubą podregulować docisk. Większe
    luzy to tam są na uchu przy mocowaniu resoru oraz na gwincie samego ucha..
    KOnstrukcja tego zawieszenia jest do bani - ucho wypracowuje w resorze luzy
    i potem ciezko cokolwiek z tym zrobic.

    Cieknace hamulce to standard. Szczeki wystarczylo umyc, wymoczyc w nitro.
    Wiekszy problem zrobic cylinderki ale nie wspomnieli jak to naprawili.

    Ogolnie program fajny ale mocno uproszczono to pucowanie. Samo lakierowanie
    to zapewne była droga przez meke gdy wszedzie odkrywała sie rdza. Chyba ze
    zrobili ją na sztukę i za pare lat znow zgnije. Zmiana polaryzacji to prosta
    sprawa, mi to mechanicy zrobili w godzine i to jest spoko. Fajnei ze
    wstawili aleternator.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: