-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Arbiter" <n...@h...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <l3uk62$a7$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <l3up2a$msc$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Wheeler dealers vs Syrena 105
Date: Sun, 20 Oct 2013 00:21:14 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 27
Message-ID: <526305da$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-73-79-100.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1382221274 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2186 89.73.79.100:2222
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2299
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508030
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "N1" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
news:l3up2a$msc$1@mx1.internetia.pl...
> Dodaj, że kupili w idealnym stanie. Wymiana przekładni kierowniczej,
> szczęk hamulcowych, pradnicy na alternator i obicie boczków. No i lakier.
> Żadnej rdzy, ustawiania zapłonu, wymiany łożysk w piastach przednich,
> przegubów czyli typowych usterek Syrenek.
Dokladnie. POza tym pomiedzy zdjeciami z zachlapaną olejem ramą do pokazania
syrenki pomalowanej bez silnika mineła sekunda. Ile przytym trzeba bylo dużo
zrobic - mnostwo pracy. Zero informacji o wspomnianych przegubach
homokinetycznych i usunięciu luzów w układzie kierowniczym. Akurat
przekłądnia to mały pikuś bo wystarczyło śrubą podregulować docisk. Większe
luzy to tam są na uchu przy mocowaniu resoru oraz na gwincie samego ucha..
KOnstrukcja tego zawieszenia jest do bani - ucho wypracowuje w resorze luzy
i potem ciezko cokolwiek z tym zrobic.
Cieknace hamulce to standard. Szczeki wystarczylo umyc, wymoczyc w nitro.
Wiekszy problem zrobic cylinderki ale nie wspomnieli jak to naprawili.
Ogolnie program fajny ale mocno uproszczono to pucowanie. Samo lakierowanie
to zapewne była droga przez meke gdy wszedzie odkrywała sie rdza. Chyba ze
zrobili ją na sztukę i za pare lat znow zgnije. Zmiana polaryzacji to prosta
sprawa, mi to mechanicy zrobili w godzine i to jest spoko. Fajnei ze
wstawili aleternator.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.13 09:50 ToMasz
- 20.10.13 10:14 Yogi\(n\)
- 20.10.13 15:15 jerzu
- 20.10.13 19:09 ToMasz
- 20.10.13 19:31 elmer radi radisson
- 20.10.13 19:52 Yogi\(n\)
- 20.10.13 19:53 Yogi\(n\)
- 20.10.13 20:27 jerzu
- 20.10.13 20:49 Budzik
- 20.10.13 23:29 Staszek Sosenko
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=