  • 21. Data: 2013-11-21 10:33:59
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty za auto na wakacjach - crosspost
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-11-21 10:20, Andrzej Lawa pisze:
    (...)

    > Owszem. Ciekawe.
    >
    > Może to nie ZDM ale jacyś oszuści się podszywają? List polecony ze zwrotką?
    >
    > Kiedyś ktoś udawał Polską Akcję Humanitarną i tylko numer konta był inny.

    Tak, list polecony ze zwrotką.
    Scenariusz podszywania się też uwzględniam w swoich rozważaniach, jednak
    nr rachunku się zgadza z tym:
    http://www.zdm.waw.pl/zarzad-drog-miejskich/rachunki
    -bankowe/ (17 1030
    1508 0000 0005 5005 9118)
    pwz

  • 22. Data: 2013-11-21 10:39:11
    Od: tá´Ź

    Hades wrote:

    > Tylko z jakiego to niby powodu ktos ma udawadniac ze nie jest koniem? AM

    A w sądzie to co będzie robił, jak nie udowadniał?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 23. Data: 2013-11-21 10:41:16
    Od: tá´Ź

    WOJO wrote:

    > Normalny człowiek użyje wszystkich możliwych prawnie argumentów, by
    > takie przypadki się zdarzały rzadziej.

    Tak, i na pewno z tego powodu, że jeden urzędnik zostanie ukarany (mało
    prawdopodobne) to inny się w przyszłości nie pomyli. JASNE.

    > Jednym z nich jest możliwość przytoczona przez sqlwiela. Po zasądzeniu
    > odpowiednio wysokich kwot na rzecz "świadka", ktoś się może puknie w
    > główkę i takich "kwiatków" będzie mniej. Pozdrawiam. WOJO

    W najlepszym razie kare zapłaci państwo i ma to dokładnie żadną korelację
    z tym, czy w przyszłości jakiś urzędnik się pomyli, czy nie. Przecież
    złośliwie mu tego mandatu za parkowanie nie wysłali. Ale ok, jak ktoś się
    nudzi i nie ma nic ciekawego do roboty to może się tak zabawiać. Normalny
    człowiek unika sądzenia się o pietruszkę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 24. Data: 2013-11-21 10:54:53
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A w sądzie to co będzie robił, jak nie udowadniał?
    A to już jest inna sprawa. W sądzie będzie walczył o jak najwyższe kwoty.
    WOJO

  • 25. Data: 2013-11-21 19:13:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Tak zachowa się psychol, natomiast normalny człowiek po prostu napisze,
    > że był wtedy zagranicą.

    Ale Ty głupi jesteś to aż głowa boli. Przecież oni nie odpuszczą. Bo się tym
    trudnią. Nic innego robić nie potrafią.

  • 26. Data: 2013-11-22 11:40:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 21 Nov 2013 10:07:38 +0100, pwz <p...@o...eu> wrote:

    >Aha, przy okazji dziwna sprawa: jedno z tych wydarzeń jest datowane na
    >30.VIII, na godzinę 7.30. Wydawało mi się zawsze, że strefa płatnego
    >parkowania działa od 8.00?

    to może czas na spacer do prokuratury?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 27. Data: 2013-11-22 18:35:12
    Od: pwz <p...@o...eu>

    > to może czas na spacer do prokuratury?

    Nigdy nie byłem w prokuraturze, chociaż zbyt młody nie jestem. Nie wiem,
    czy mam chęć się z tym szarpać, bo nawet nie znam procedury ani
    przepisu, na który miałbym się powołać zgłaszając - co? - przestępstwo?
    wykroczenie?
    pwz

  • 28. Data: 2013-11-22 20:28:09
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 22 Nov 2013 18:35:12 +0100, pwz <p...@o...eu> wrote:

    >przepisu, na który miałbym się powołać zgłaszając - co? - przestępstwo?
    >wykroczenie?

    IMHO jest to przekroczenie uprawnień przez urzędnika.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski