  • 21. Data: 2012-11-21 20:52:42
    Temat: Re: We Włocławku pojebało...
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.11.2012 15:55, anacron pisze:
    > Na wyjeździe na Płock (78km) najpierw GITD żółty oznakowany, 170m dalej
    > policja z Iskrą, kolejne 200m dalej stacjonarny fotoradar GITD. Na
    > wylocie na Łódź 249 km lidar, na Wylocie na Toruń czynny stacjonarny
    > fotoradar GITD, 350m dalej patrol z lidarem. Do tego po mieście jeździ
    > nieoznakowane mondeo GITD i nieoznakowana Vectra policji. Starczy? No
    > cóż nie, na Kruszyńskiej fotoradar na 3 nóżkach jeszcze (wyjazd na
    > Poznań). Wszystko w jednym czasie. Czy kogoś nie pojebało przypadkiem?
    >
    > ps. A i tak nie wiem, czy ja o wszystkim wiem

    czyli Policja przeprowadza zmasowaną kontrolę prędkości, oczywiście,
    karząc _tylko_ tych co przekraczają? Więc co to _Tobie_ przeszkadza?

    ToMasz

  • 22. Data: 2012-11-21 22:50:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2012 18:46:25 +0100, Tom N napisał(a):
    > J.F w
    >
    > Szukaj tej ustawy, co mówi o karaniu, a potem rozporządzenia, które określa
    > wysokość mandatów -- IMHO dalej jest za przekroczenie 6-10 do 50PLN, to, że
    > punktów nie przypisują, to inna sprawa...

    Czekaj ... to chyba bedzie to
    5. Minister właściwy [...] określi, w drodze rozporządzenia:

    3) sposób dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrujące, z
    uwzględnieniem progów prędkości dostosowanych do obowiązującego na drodze
    ograniczenia prędkości, oraz przetwarzania przez te urządzenia
    zarejestrowanych danych, a także biorąc pod uwagę możliwość błędu kierowcy
    do 10 km/h włącznie w utrzymaniu dopuszczalnej prędkości;

    No to powinien tak okreslic, aby blad pomiaru urzadzenia nie naruszal prawa
    kierowcy do mozliwego bledu.
    Gdzie to rozporzadzenie i gdzie RPO ? :-)

    J.

  • 23. Data: 2012-11-21 23:05:43
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    Użytkownik "kapec" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Zakaz parkowania po krzakach maja, zgodnie z tym:
    ZARZĄDZENIE NR 609

    KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI

    z dnia 25 czerwca 2007 r.

    w sprawie sposobu pełnienia służby na drogach przez policjantów

    Czy są jakieś analogiczne akty w odniesieniu do straży miejskiej?

  • 24. Data: 2012-11-22 07:05:06
    Od: tÎż

    ToMasz wrote:

    > czyli Policja przeprowadza zmasowaną kontrolę prędkości, oczywiście,
    > karząc _tylko_ tych co przekraczają? Więc co to _Tobie_ przeszkadza?

    Znowu zaczyna się trollowanie...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 25. Data: 2012-11-22 08:09:53
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-11-21 17:23, Marcin N pisze:

    > Od +11? A jaki błąd pomiaru? Czasem nie 3 km/h?

    Po to jest to +11 żeby przykryć takie błędy.
    Dopuszczalna prędkość to 50km/h, ale łapią od 61/62km/h właśnie ze
    względu na błędy pomiaru lub/i niedokładność prędkościomierzy w autach.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2012-11-22 09:25:44
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 21 Lis, 23:05, "szymek" <t...@U...pl> wrote:

    > Czy s jakie analogiczne akty w odniesieniu do stra y miejskiej?

    Prawdopodobnie nie ma, bo straz miejska jest tworem administracyjnym i
    nie ma jednego naczelnego wodza, jak w przypadku policji.
    Ten przyklad, ktory podalem, ma swoje odbicie w rzeczywistosci. Z ust
    policjanta wiem, ze jak sie kiedys w jego komendzie kierowca
    poskarzyl, ze policja stosuje krzakoterapie, 2 patrole zostaly ukarane
    upomnieniem, co wiaze sie z brakiem premii i nagrod przez pol roku, a
    wiec ma jakistam bol finansowy jest.

  • 27. Data: 2012-11-22 09:30:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-11-21 19:48, kapec pisze:
> [...]
    > rowno). Potem zmienil kwalifikacje na stworzenie zagrozenia w ruchu -
    > 600zl, pozniej chcial zabrac dowod na przyczepke rzekomo za klejona
    > lampe, a na koncu mandat, bo kolega podobno nic w lusterkach nie
    > widzial, bo przyczepa szeroka i powinien jezdzic z takimi jak do
    > ciagania kempingow. Aha. Radiowoz schowany w krzakach, nieoswietlony.
    > Na moje zwrocenie uwagi, czy przypadkiem nie maja zakazu
    > krzakoterapii, co grozi postepowaniem dyscyplinarnym i postraszeniu,
    > ze fotki zrobie i wysle do komendy wojewodzkiej skonczylo sie na
    Ty wiesz, który dzisiaj jest?? No! To do świąt ile dni zostało? Bądź
    ludzki - daj ludziom godnie święta spędzić! :->

    Maciek

  • 28. Data: 2012-11-22 10:27:14
    Temat: Re: We W?oc?awku pojeba?o...
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-21 23:05, szymek wrote:

    > Czy s? jakie? analogiczne akty w odniesieniu do stra?y miejskiej?

    A czego potrzebujesz? Oni nie lapia z krzakow w nieznanych miejscach,
    rejon pomiaru FR musi byc oznakowany tablicami.

    --

    memento lorem ipsum

  • 29. Data: 2012-11-22 11:44:42
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.11.2012 07:05, t? pisze:

    > Znowu zaczyna się trollowanie...

    tylko kto tu troluje?
    ToMasz

  • 30. Data: 2012-11-22 12:40:35
    Od: tÎż

    Miroo wrote:

    > Po to jest to +11 żeby przykryć takie błędy. Dopuszczalna prędkość to
    > 50km/h, ale łapią od 61/62km/h właśnie ze względu na błędy pomiaru lub/i
    > niedokładność prędkościomierzy w autach.

    A gdzie to masz napisane w przepisach? Mają łapać od udowodnionych +11 km/
    h, czyli już bez błędów.

    --
    ss??q s? ??u??ou??