  • Data: 2015-01-05 05:41:56
    Temat: Re: Wczasy 2014
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.01.2015 johnny <j...@p...pl> napisał/a:
    > W tym roku, jak Bozia da, chciałbym odhaczyć może Albanię i Czarnogórę,
    > chociaż to trochę daleko.

    Polecam, w zeszłym roku zwiedziłem Albanię, trochę wyszło przypadkiem, trochę
    ze względu na cenę. Za cenę pizzy w IT dostaniesz rybę, a piwo/wino w cenie
    wody w knajpie w wawie. Ja ze względu na osobiste okoliczności muszę mnożyć x4
    a Albania dała mi za te 10k 2 tygodnie+ w bangalow a nie pod namiotem.
    Ogólnie warto. W IT trzeba sprawdzać ceny hoteli/bangalow bo bywają porównywalne
    z kempingami. Na 4x moje wycieczki do IT nigdy nie spałem pod namiotem bo
    po co, jak za podobną kasę można mieć łóżko klimę i śniadanie, tyle że
    śródziemnomorskie. Albania niby to inny klimat, ale podobna jest trochę do
    Chorwacji sprzed 15 lat. Warto się wybrać zanim włośi z taniego promu
    Bari<->Durres zeupeizują ceny.

    --
    kakmaratgmaildotcom