  • Data: 2010-04-05 00:55:28
    Temat: Re: Wciąż się zastanawiam
    Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhri3bd.spj.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > No i co z tego, że podkreśliłeś skoro prostego przepisu nie rozumiesz?
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Jesli jedziesz z maksymalną dozwoloną na danym odcinku prędkością (np w
    obszarze zabudowanym 50 km/godz) to czy zmieniając pas nie sprawdzasz, czy
    ktos akurat ciebie nie wyprzedza?! Wiecej, czy wówczas w ogóle nie patrzysz
    w lusterka do tyłu bo, zgodnie z twoją teoria masz rzekomo prawo uwazac, iż
    " nikt mnie nie ma prawa wyprzedzać" , ani , że nikt ciebie nie może
    doganiać??

    Jesli jednak,( jak mam nadzieję), tak nie postępujesz, to dlaczego, skoro,
    jak twierdzisz, nie ma takiego obowiązku?
    ;-))

    p47