eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWażniejsza moc czy moment obrotowy?Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
    Date: Thu, 01 Sep 2011 22:50:03 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 29
    Message-ID: <j3or85$b3r$1@news.dialog.net.pl>
    References: <j3lkjv$ub8$1@news.onet.pl> <j3ll5o$2b3$1@news.onet.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <4e5e5bcd$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <j3nfs7$ooc$4@news.onet.pl>
    <4e5f4363$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <j3ngbg$u6r$1@news.onet.pl>
    <4e5f45ec$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <j3nkig$mvq$1@news.onet.pl>
    <j3o5s4$2kk4$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-62-87-243-221.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1314910277 11387 62.87.243.221 (1 Sep 2011 20:51:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Sep 2011 20:51:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.1) Gecko/20110830
    Thunderbird/6.0.1
    In-Reply-To: <j3o5s4$2kk4$1@news2.ipartners.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395376
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-01 16:46, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2011-09-01 11:45, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >
    >>> Przy dwukrotnej różnicy mocy to nie ma znaczenia, chyba, że specjalnie
    >>> wyciągniesz jakieś popsute auto lub sam je popsujesz.
    >>
    >> Załóżmy, że to dokładnie to samo auto, ten sam silnik - tylko ktoś w
    >> wersji 200kW wsadził jebitnie wielkie turbo a silnik bardzo mało
    >> elastyczny... maksymalna moc jest owszem duża ale w bardzo wąskim
    >> zakresie. Skrzynia została ta sama.. Osiągi przy niskich prędkościach
    >> (0-100) mogą być podobne.
    >
    > Znaczy masz na mysli jakąś samoróbkę, czyli auto zepsute. Bo fabryka by
    > takiej głupoty nie zrobiła?
    > Może ograniczmy się w rozważaniach do pojazdów zaprojektowanych w miarę
    > poprawnie?
    >

    Popatrz na Miśki Evo. Tam turbodziura jest kosmiczna. To powie każdy, od
    showmana Clarksona, po kierowców rajdowych. A jednak auto cywilne,
    homologowane do jazdy do sklepu po bułki.
    Też uważasz je za zepsute? Fabryka zrobiła głupotę? Czy zaprojektowali
    je studenci pierwszego roku ornitologii?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: