  • 11. Data: 2012-12-11 10:38:39
    Temat: Re: Wąż
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 11 grudnia 2012 (09:21:50) napisano:

    > To zakrawa na paranoję albo... kłamstwo.

    > A może jednak chodzi o oranżadę i ból portfela?

    Mnie się raczej skojarzyło z autem służbowym...

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 12. Data: 2012-12-11 10:39:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Tuesday, December 11, 2012, 10:29:26 AM, you wrote:

    > Przepompowywanie z kanistra w strachu przed obcymi stacjami... wyskakiwanie
    > z info o rencie i stanie zdrowia, choć nawet nie padło jeszcze dość oczywiste
    > pytanie, po co te kombinacje... Czy twój detektor nic nie wykrywa? ;)

    Nieee, żaden ze starych trolli by się do mnie per Pan nie odezwał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2012-12-11 10:54:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-11, Tata <k...@k...net.pl> wrote:

    > Tankuję w swojej miejscowości w sprawdzonych
    > stacjach paliw i będąc na trasie boję się wlewać ON z nie sprawdzonych
    > miejsc. Mam schorzenie stawów [...]
    ... i chyba nie tylko ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-12-11 11:30:51
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Jacek <s...@o...pl> wrote:

    > Jeżeli o tę pierwszą to użyj spokojnie dowolnego węża byle nie z gumy,

    Czemu nie z gumy? (nie podważam, pytam)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 15. Data: 2012-12-11 16:29:03
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Z reguły paranoik sądzi według siebie. Proszę poczytać sobie o sztucznych
    > stawach biodrowych, zwyrodnieniach, dyskopatiach, skoliozach i lordozach.
    > Renta nie jest wysoka i nie stać mnie na remonty samochodu (nie mylić z
    > drobnymi naprawami). Na przyszłość proszę wypowiadać się merytorycznie
    > albo przenieść się na inną grupę dyskusyjną. Na tym kończę rozmowę z
    > Panem.
    > MJ

    Eeee... no to się trochę posypałeś... bywa.
    Przyzwyczaiłem się do swojej ksywki w necie, ale mógłbym pojechać jako
    "dziadek". Tylko po co, kiedy trenuję do maratonu.

    pozdr
    lublex

  • 16. Data: 2012-12-11 16:58:50
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Dziękuję Szanownym Grupowiczom, którzy poprzez merytoryczne, a nie
    psychiatryczne, wypowiedzi starali się mnie pomóc. W firmie Hydropress
    zakupiłem potrzebny mi wąż po 25 zł za metr bieżący. Nie spełnia on
    wszystkich oczekiwanych warunków, ma grube ścianki i nie jest tak
    elastyczny jakbym pragnął, ale daje się zwinąć w krążek o średnicy ok.
    40 cm. Był też wąż igelitowy z oplotem bawełnianym po 9 zł za metr
    bieżący, niestety bardzo sztywny. Oznaczenie zakupionego węża to Stomil
    Bydgoszcz 16 BAR WT-33/07/BZPG.

    Z poważaniem
    MJ

  • 17. Data: 2012-12-11 17:02:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tata,

    Tuesday, December 11, 2012, 4:58:50 PM, you wrote:

    > Dziękuję Szanownym Grupowiczom, którzy poprzez merytoryczne, a nie
    > psychiatryczne, wypowiedzi starali się mnie pomóc.

    Ugryzę się w paluchy i nie napiszę, kto Ciebie może pomóc.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2012-12-11 19:36:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-11, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Ugryzę się w paluchy i nie napiszę, kto Ciebie może pomóc.
    >
    > [...]
    Bolalo? ;-)

    --
    Artur