  • 1. Data: 2009-04-03 13:46:58
    Temat: Wawa skradziono DT 125
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>

    Eloł

    Wczoraj albo dziś w nocy skradziono DT 125 R rocznik 2003 czarna nr rej WA
    0965, vin JYADE031000009458, brak prawej osłony na rece, zdemontowany
    bagaznik i podnozki pasazera, zalozone kostki, numer z mamry challenge na
    prawej stronie.

    http://gildor.riders.pl/displayimage.php?album=42&po
    s=10

    Gwoli przestrogi, zajumali z garazu podziemnego ze strzezonego osiedla na
    Bemowie. Uspiona czujnosc bo przez 4 lata zostawialem bez stresu i moto nie
    byl do niczego przypiety.

    pozdro
    Zonzi

  • 2. Data: 2009-04-03 13:50:46
    Temat: Re: Wawa skradziono DT 125
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 15:46, "T.Zon" <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Bemowie. Uspiona czujnosc bo przez 4 lata zostawialem bez stresu i moto nie

    o matko. to ty teraz całkiem kaleka jesteś.

    niezmiernie mi przykro. chyba musimy to zapić, co?

    - gildor

  • 3. Data: 2009-04-04 16:06:44
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    gildor wrote:

    s=10

    > o matko. to ty teraz całkiem kaleka jesteś.
    >
    > niezmiernie mi przykro. chyba musimy to zapić, co?

    Ja za chwile tez nie bede mial nic.
    To sie dolacze.

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 4. Data: 2009-04-04 16:12:57
    Od: m...@w...pl

    A możesz napisać z jakiego konkretnie osiedla? Bo mieszkam na jednym z
    nich i też trzymam motocykl w podziemnym. Na Olszynach .. I trochę się
    zaniepokoiłem

  • 5. Data: 2009-04-04 17:15:08
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Watson pisze:
    > gildor wrote:
    [...]
    > Ja za chwile tez nie bede mial nic.
    > To sie dolacze.

    Ale ze co? Maja Ci ukrasc za chwile? :-o

    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-04-04 18:08:29
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 4 Kwi, 18:06, "Watson" <p...@g...com> wrote:

    pos=10

    > Ja za chwile tez nie bede mial nic.
    > To sie dolacze.

    robisz wystawkę ze swojemi? :)
    a napić się zawsze możemy z okazji okazji. dzie teraz mieszkasz? kolo
    mnie czy kolo zonia
    ? :)

    - gildor