    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Waunki dla Googel Earth?
    Date: Sat, 07 Nov 2015 14:29:59 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 7 Nov 2015 02:00:20 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n1jif8$ron$1@usenet.news.interia.pl>
    od Adam <a...@p...onet.pl> :

    >Nie sprawdzałem ostatniej wersji, ale jak do tej pory, to wszystko
    >wskazywało na to, iż Google Earth (jako program) nie korzysta z silnika
    >przeglądarki. Chyba nawet nie renderuje, tylko wprost wyświetla grafikę
    >w swoim interfejsie.
    >
    >Oczywiście mówię o programie Google Earth, a nie o stronie Google Earth.

    Google Earth korzysta z DirectX lub OpenGL, w programie jest możliwość
    przełączenia tego.
    Na kadłubie Dell E4300 (bez wyświetlacza, Windows XP, 4G Ram,procesor
    SP9400 2.5 Ghz) z dołączonym monitorem 1920x1080 czasem laguje, ale
    korzystać można bez kłopotów
    --
    "Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
    Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."