  • Data: 2014-06-03 12:03:05
    Temat: Re: Wątek radioimpulsy cd.
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 <v...@i...pl> wrote:

    > Niewątpliwie tak, ale myślę, że znaczenie ma też wyćwiczenie, wytrenowanie
    > słuchu, wchodzisz na centralę i to, co usłyszysz, to jeden wielki szum,
    > jazgot, nic nie mówiący.

    Znaczenie mają też narkotyki. Są takie (nie pamiętam teraz nazwy), które
    umożliwiają wyłapanie pojedynczych rozmów w pokoju pełnym wieeeelu
    rozmów...

    > gdzieś-tam-w-drugim-końcu-sali, zwiastujące awarię jakiegoś organu, lub
    > zaistnienie jakiejś sytuacji, którą trzeba się niezwłocznie zająć. Albo
    > po prostu oceni, czy wszystko jest OK.

    Po dźwięku wiele można ocenić. Ja po paru latach pracy w paymencie często
    jestem w stanie po dźwięku drukowania paragonu określić model terminala
    płatniczego i typ drukowanego kwitka. To po prostu słychać, pasuje do
    jednego wzorca albo innego.

    Za czasów modemów analogowych chyba każdy trochę zainteresowany potrafił
    po dźwiękach negocjacji wyłapać wynegocjowaną prędkość...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/