    From: Pawel2420 <z...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wątek radioimpulsy cd.
    Date: Thu, 29 May 2014 18:38:09 +0200

    W dniu 2014-05-23 21:57, J.F pisze:

    > Jak czeste probkowanie to zauwazy, plazma duzo zre.

    > Jak nie ten, to nastepny bedzie umozliwial :-)

    Informację kto jakie i kiedy ogląda programy może wysłać sam TV. Coraz
    więcej osób używa telewizorów połączonych do sieci LAN. Przeciętny
    programista bez problemu napisze widget wysyłający odpowiednie dane na
    wskazany serwer. Taką funkcjonalność trzeba dołożyć do jakieś
    atrakcyjnej aplikacji i namówić użytkownika aby ją zainstalował z opcją
    automatycznego startu po włączeniu TV.

    Paweł