    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wątek radioimpulsy cd.
    Date: Thu, 29 May 2014 18:15:08 +0200

    Użytkownik "mk" <reverse_lp.pw@myzskm> napisał w wiadomości
    news:538665cf$0$2363$65785112@news.neostrada.pl...

    > Myślisz, że jesteś wyjątkowy? :-)

    Zależy, na podstawie czego mnie zaklasyfikujesz (a jest z czego, zapewniam)
    :)

    > No, okay, załóżmy że jesteś i wyłamujesz się jedyny ze wszelkich
    > schematów...

    Jeśli trzeba...

    > Znaczy to tyle, że trzeba się Tobie przyjrzeć szczególne!!! A może

    Niech się przyglądają. Pewnie na podstawie poboru prądu będą zgadywać, czy
    światło, to się w łazience zaświeciło, czy w kuchni, czy poszedłem się
    wysrać, czy odcecić pyry, a może konika ujeździć, albo zwrócić po imprezie,
    gdzie się za bardzo naładowałem... Teoretycznie mogli by po kominach
    rozmieścić mikrofony i tak rozkminiać, czy światło zapaliło się/zgasło w
    związku z tym, że mały Jasio idzie odrobić/odrobił lekcje, czy mamuś i
    tatusia będą, ten tego, figlować l'amour wulewu kusze awek mła, i już nie
    trzeba będzie światełka rozpoznawać, tylko skapować się, czy słychać "jasiu,
    odrób lekcje", czy "ech, uch, oooo, szybciej, szybciej... jeszcze,
    jeszcze...". Rozróżnić sranie, czy co tam, to mogą analizować, co rurą
    spłynęło, jak kondon, to w porównaniu ze światłem w pokoju można by
    powiązać, że małżonkowie dyskutowali na temat karmienia świń paszą treściwą,
    bądź o tym, jak i gdzie żeruje salamandra plamista...:P :))

    > prowizorycznie od razu brygadę AT wysłać? ;-)

    A nuż przymierzam się do niekontrolowanego włączenia starego radia? :) A
    wiadome plantacje, porwania, gangi, wiadomo, przecież "to nic takiego" :P:)

    Dobra, niech z powodzi tych informacji wyłowią, który konkretnie z 40
    milionów obywateli zrobił co w danym momencie... Czy się wypierdział w
    klopie i światło zaświecił aby łba nie rozbić, czy np. ogolił się, zrobił
    kupę, a ja nie wyłączę światła przez dwie godziny, telewizor będzie brzęczeć
    od obiadu do kolacji bez przełączania, o, z detekcji zużycia gazu, niech
    rozkminią, czy ugotowałem zupę pieczarkową, czy żurek...

    Dobra, tak się przekomarzam.I myślę, że to nic takiego złego, jeśli to
    poznanie co i kiedy robimy nie będzie nam utrudniać, czy dezorganizować
    życia. Niech sobie wiedzą, kiedy sram, jakie programy oglądam, po jakich
    stronach chodzę (w NK wyblokowałem niemal wszystko, co pozwala mnie
    zidentyfikować, używam prawie tylko Opery), co kupuję w sklepie. Ale w
    momencie, gdy powiem - won ze spamem, to grzecznie pakują walizki i nie
    odzywają się do mnie więcej, bez dyskutowania, "że a no bo może przecież
    jednak?". Dziś mi babka zadzwoniła (z komórczana jakiegoś) na Sferię, chcąc
    mi wcisnąć pozycję traktującą o Papieżu, jakaś historia, że piękne, że medal
    z certyfikatem, że mnie wybrano, że tylko tysiąc na całą Polskę, pierdoliła
    tak blisko dwie minuty, grzecznie wysłuchałem, no, miałem czas to mogłem, po
    czym odrzuciłem propozycję. Próbowała mnie jeszcze przekabacić, ale
    odmówiłem. Po rozmowie spokojnie parę ruchów po ekrania piardfona i "dodaj
    numer do zablokowanych". Od tego momentu niech sobie śledzą moje
    (dys)preferencje, tylko niech się dodzwonią wpierw. Pozostawiłem logowanie,
    więc będę wiedział, że ktoś dzwonił. Niech se śledzą. Ale mnie nie wyśledzą.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.