eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWątek antyrzędowyRe: Wątek antyrzędowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsgate.cuhk.edu.hk!news.netfr
    ont.net!not-for-mail
    From: The_EaGle <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wątek antyrzędowy
    Date: Sat, 26 Jan 2013 22:59:52 +0100
    Organization: Netfront http://www.netfront.net/
    Lines: 41
    Message-ID: <ke1jl1$srq$1@adenine.netfront.net>
    References: <510193f6$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <510198f1$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
    <5101a78f$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.186.75.70
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: adenine.netfront.net 1359237601 29562 213.186.75.70 (26 Jan 2013 22:00:01
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...net
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jan 2013 22:00:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    In-Reply-To: <5101a78f$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 130126-1, 2013-01-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2481109
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-24 22:28, twardziejszy pisze:
    > On 24.01.2013 21:26, J.F wrote:
    >> Użytkownik "twardziejszy" napisał w wiadomości
    >>> Jakie są współczesnie produkowanie, jeżdżące po naszych drogach auta z
    >>> silnikami innymi niż nudna jak transmisja obrad sejmu rzędowa czwórka?
    >>
    >> Ale pod jakim wzgledem ma byc nienudny ?
    >
    > :D silny, ma jechać od dołu, fajnie brzmieć, mieć inną nawet bardziej
    > surową kulturę pracy i charakterystykę oddawania mocy niż R4 (i w ogóle
    > R). Tak jak w przypadku jednośladów wybrałbym SV650 czy silnego singla
    > np. KTM690 nad CBR, banditem, R6.

    Tak naprawdę to zwykła turbina w R4 załatwia większość przymiotników
    które wymieniłeś a na pewno:
    - mieć inną nawet bardziej surową kulturę pracy
    - charakterystykę oddawania mocy niż R4

    HIT: Popatrz jak pracuje R4 w escorcie cosworth

    Apropos motocykli - V2 - ma słabą gorę w porównaniu do R4 dlatego w
    wyścigach zawsze będzie dostawał po dupie za to w normalnym użytkowaniu
    będzie bardziej poręczny bo nie jeździsz ciągle koło czerwonego pola.


    >>> V6 : MX3, passaty
    >>
    >> no, bywal jeszcze w mondeo.
    >>
    >> A mazda sie juz przestala bawic w wankla ?
    >
    > Tak bez zaglądania do googla, to tak, zdaje mi się, że odpuścili.

    Odpuścili tymczasowo. Ma być wankel za 2 lata w nowym RX-7. Zobaczymy
    czy dotrzymają słowa...

    --
    Pozdrawiam
    Rafał

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: