  • 1. Data: 2017-01-10 20:27:03
    Temat: Wątek "Magiczna naklejka" mnie natchnął....
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    i zastanawiam się, bo właśnie potrzebuję naklejkę, a na wiosnę będę
    potrzebował drugą.
    Ma ktoś może na zbyciu dwie naklejki PMS ?

  • 2. Data: 2017-01-10 22:17:14
    Temat: Re: Wątek "Magiczna naklejka" mnie natchnął....
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Scobowski w

    > i zastanawiam się, bo właśnie potrzebuję naklejkę, a na wiosnę będę
    > potrzebował drugą.
    > Ma ktoś może na zbyciu dwie naklejki PMS ?

    Się zastanów czy na pewno potrzebujesz, czy może...
    <http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/11/Grup
    owo-tirowkowe-pozdrowienia-plmiscsamochody-6.html>

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-01-11 08:16:30
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 20:27:08 UTC+1 uzytkownik Scobowski napisal:
    > i zastanawiam sie, bo wlasnie potrzebuje naklejke, a na wiosne bede
    > potrzebowal druga.
    > Ma ktos moze na zbyciu dwie naklejki PMS ?

    A to jeszcze dziala? Bo ostatnio w papierach starego auta znalazlem
    ostatnia naklejke z edycji "Poznan 2001" i zastanawiam sie czy
    okleic nowa bryke?

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2017-01-11 08:58:28
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Się zastanów czy na pewno potrzebujesz, czy może...
    > <http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/11/Grup
    owo-tirowkowe-pozdrowienia-plmiscsamochody-6.html>

    LOL

    Jakby co to zdaje się, że jeszcze mam z metr kwadratowy naklejek ze
    sparanego druku (co druga naklejka jest z błędem:P)

    zwykły nadruk na folii samoprzylepnej - raczej do regularnej wymiany bo
    niepolakierowane uv

  • 5. Data: 2017-01-11 16:58:00
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    No ja włąśnie chcę okleic - bo to kuźwa taka nisza, że wyłacznie
    wtajemniczeni rozpoznają ;-)
    Snobizm, rozumicie ;-)

  • 6. Data: 2017-01-11 18:58:01
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 11.01.2017 o 16:58, Scobowski pisze:
    > No ja włąśnie chcę okleic - bo to kuźwa taka nisza, że wyłacznie
    > wtajemniczeni rozpoznają ;-)
    > Snobizm, rozumicie ;-)

    I troche "oldskul" ;)
    Jak ktos w Waw mam naklejki to ja tez sie chetnie podlacze. Kiedys nawet
    jakas edycja srebrna byla, fajnie wygladalo tylko malo sie w oczy rzucalo.

    --

    e-Shrek

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2017-01-11 21:14:40
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 11 Jan 2017 08:58:28 +0100, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >zwykły nadruk na folii samoprzylepnej - raczej do regularnej wymiany bo
    >niepolakierowane uv

    Ja mam jakieś takie małe, też szybko tracą kolor.

    http://i.imgur.com/UApvKDE.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2017-01-11 21:14:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-10 20:27, Scobowski wrote:
    > Ma ktoś może na zbyciu dwie naklejki PMS ?

    A może pliki wektorowe ktoś ma :) ?

  • 9. Data: 2017-01-12 10:50:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ja mam jakieś takie małe, też szybko tracą kolor.

    też te miałem na starym punciaku. Najlepsza ever naklejka była robiona
    przez jednego grupowicza, który robił je na folii ploterowej. Była
    nieśmiertelna aż do śmierci klapy gdy wjechał mi gapowicz.

  • 10. Data: 2017-01-12 10:51:33
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A może pliki wektorowe ktoś ma :) ?
    mam tylko jpga w dużej rozdzielczości ale to dość proste logo i osoba
    mająca corela zrobi z tego wektor w cyminuty tracerem