  • 11. Data: 2009-06-11 13:39:38
    Temat: Re: Warunki jazdy w regionie s? bardzo dobre. Dwóch motocyklistów poniosło ?mierć
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Sqeeb:
    > Czym Dziadku Adamie? ;-)

    Skodą. (-;

    --
    wo_Ohoo!

  • 12. Data: 2009-06-11 17:07:14
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Sqeeb pisze:

    > Kulture na drodze jeszcze tam doklej.

    > Czym Dziadku Adamie? ;-)

    Aa,przepraszam,więc i ja napiszę spier.. kolina z wszystkich grup razem
    z tatusiem

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2009-06-11 17:21:14
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 11 Jun 2009 19:07:14 +0200
    Monster wrote:

    > Aa,przepraszam,więc i ja napiszę spier.. kolina z wszystkich grup razem
    > z tatusiem

    A to spier to do kogo było?
    Pytamboniewiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 14. Data: 2009-06-11 18:06:14
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Sqeeb pisze:

    > A to spier to do kogo było?
    > Pytamboniewiem.

    A sorry,źle się wyraziłem,oczywiście do Adama

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2009-06-11 18:56:37
    Temat: Re: Warunki jazdy w regionie są bardzo dobre. Dwóch motocyklistów poniosło śmierć
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    adam pisze:
    ....>8
    > Jeżdzę już ponad 18 lat i nie piszcze

    Nie zagladaj przez tydzien na Onet to rozum Ci moze jeszcze wroci.
    (BTW jezdze ponad 50 lat)

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 16. Data: 2009-06-11 20:43:29
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 11 Jun 2009 20:06:14 +0200
    Monster wrote:

    > A sorry,źle się wyraziłem,oczywiście do Adama

    "Spoko luz, też kiedyś miałem" ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 17. Data: 2009-06-11 21:03:48
    Od: n...@s...com

    On Thu, 11 Jun 2009 14:22:45 +0200, "Mustafa" <M...@B...xx>
    wrote:

    >Pewnie drzewo było winne.....

    siur, takie drzewo to hyc, hyc i wskakuje na droge. Dlatego niektorzy
    postuluja wycinke przydroznych drzew.

    >Ale jak taki osioł wjedzie w kogoś kto wyjeżdżając za zakrętem z
    >podporządkowanej nie miał szans go zauważyć, to oczywiście paru grupowych

    nudzisz.

    pozdr
    newrom
    --