  • Data: 2018-07-06 21:33:35
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-06 o 16:59, Cavallino pisze:

    > Po spotkaniu z rurą wydechową, czy ze zderzakiem?

    Jednym i drugim. Zderzak lakierowałem. Najpierw zderzak zaczął kłaść
    słupek a potem rura. Nasadka rury jest szeroka i bardzo solidna więc
    ochroniła po części zderzak. Ale i tak zderzak malowałem bo ucierpiał. :-(

    > Musiałeś tam całkiem ostro cofać.

    Właśnie zupełnie nie. Bardzo powoli cofałem. Zupełnie oporu czuć nie
    było ani żadnych odgłosów.

    > Zapewne, po prostu słupek nie był w świetle czujników przy skręcie,
    > widać kąty pracy mają dość wąskie.
    > Skręcałeś w stronę tej uszkodzonej rury?

    Skręcałem w lawo jadąc tyłem a słupek skosiłem prawą rurą. Jak napisałem
    - test miotły pokazał, że czujniki widzą bez dziur bok auta i tył. Coś
    musiało się im pop... ,że nie zadziałały. Jak dla mnie to coś z softem
    nie tak. Fizycznie czujniki widzą wszystko.

    I co ciekawe - jeden z czujników jest nad rurą więc słupek prawie w sam
    środek czujnika przyrąbał. Ewidentnie soft zawiódł.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek