  • 11. Data: 2007-07-02 11:26:31
    Temat: Re: Warszawa - dobra kolokacja lub lacze?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Akurat nie wiem o jaka firme chodzi, ale:

  • 12. Data: 2007-07-02 22:09:37
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Łukasz Morawski <l...@l...net> wrote:
    > Firma, o której mówimy, załatwiła sobie adres PI
    > poprzez CDP. Tak na prawdę są własnością CDP.

    Bzdura. LIR pośredniczy na początku, ale potem nie ma *nic* do adresów PI.

    p.

  • 13. Data: 2007-07-03 08:44:05
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Bzdura. LIR pośredniczy na początku, ale potem nie ma *nic* do adresów PI.
    >
    > p.

    ta jest. Jak już zdobędziesz status LIRa i chcesz adresy przenieść do
    siebie, to możesz zrobić pod warunkiem, jeśli Ci je CDP odda i zapłacisz
    1000E opłaty administracyjnej. Jeśli nie wyrazi zgody, adresów nie
    dostaniesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 14. Data: 2007-07-03 08:58:24
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 03 Jul 2007 10:44:05 +0200 I had a dream that Łukasz Morawski
    <l...@l...net> wrote:
> [...]
    >siebie, to możesz zrobić pod warunkiem, jeśli Ci je CDP odda i zapłacisz
    > 1000E opłaty administracyjnej. Jeśli nie wyrazi zgody, adresów nie

    Ale AFAIK to i tak LIR płaci abonament za przyznane przez siebie PI, znaczy
    się wliczają się one do jego punktacji.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 15. Data: 2007-07-05 19:28:06
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

> [...]
    > siebie, to możesz zrobić pod warunkiem, jeśli Ci je CDP odda i zapłacisz
    > 1000E opłaty administracyjnej. Jeśli nie wyrazi zgody, adresów nie

    www.ripe.net czytałeś czy tak sobie wróżysz z fusów? Są bardziej finezyjne
    metody sprawdzania jakości kolokacji, niż weryfikowanie rodzaju adresów
    czy oglądanie zdjęć na www.

    --
    ŁT

  • 16. Data: 2007-07-13 02:38:24
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

> [...]
    > siebie, to możesz zrobić pod warunkiem, jeśli Ci je CDP odda i zapłacisz
    > 1000E opłaty administracyjnej. Jeśli nie wyrazi zgody, adresów nie

    Owszem, zapłacić trzeba. Za sam zostania LIR-em. Co do reszty -- mylisz się.

    p.