  • Data: 2007-07-02 09:46:19
    Temat: Re: Warszawa - dobra kolokacja lub lacze?
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Tomasz Piłat napisał(a):

    > Erm, a co jest złego w PI? PA rozumiem, ale PI?
    >
    > Ponc

    wszyscy, którzy bawią się w kolokację, hosting itp... zazwyczaj mają
    status LIR. Jak dla mnie - to podstawa, widać, że firma jest warta
    zainteresowania. Firma, o której mówimy, załatwiła sobie adres PI
    poprzez CDP. Tak na prawdę są własnością CDP. Nie mogą mieć status LIR i
    ułatwić klientą uzyskiwanie adresów? widzę na ich stronie wniosek do
    RIPE o adresy. Jeśli oszczędzają na statusie LIR, to oszczędzają również
    w innych sprawach... Centrum danych? Szafa 42U + switch D-link, a
    przynajmniej na ich stronie po prawej jest screen na którym widnieją
    porty z D-Link DES-3526. UPSy firmy Fidelkastro? :D Nazwa firmy również
    jest jak dla mnie trafna i profesjonalna. Od kiedy to GTS, CDP jest ich
    partnerem? mają wspólne interesy? O referencjach nie wspomnę... Do tego
    ten _malutki_ spam na polipie... Jeśli chcę być poważny, to staram się.
    Gówno zawinięte w papierek od cukierka, zawsze będzie gównem. Z mojej
    strony EOT.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski