  • 11. Data: 2010-04-16 16:01:04
    Temat: Re: Warszawa-Klodzko
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Apr 2010 00:19:08 +0200, w
    <b...@4...com>, J.F.
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Czyli jak Wyscigowa nie jest zamknieta, to prowadzi zle ? :-)

    Jak nie będzie zamknięta, to wydadzą nową mapę :).

  • 12. Data: 2010-04-16 16:02:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Apr 2010 07:57:45 +0200, w
    <4bc7fc55$0$17620$65785112@news.neostrada.pl>, JacekJ <J...@t...pl>
    napisał(-a):

    > Droga Nysa- Kłodzko to
    > droga krajowa.

    E? A nie wojewódzka?

  • 13. Data: 2010-04-16 16:14:22
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    r...@k...pl pisze:
    > Fri, 16 Apr 2010 07:57:45 +0200, w
    > <4bc7fc55$0$17620$65785112@news.neostrada.pl>, JacekJ <J...@t...pl>

    > E? A nie wojewódzka?

    Nie, krajowa. DK 46.
    http://www.drogizaufania.pl/droga/droga-krajowa-nr-4
    6

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 14. Data: 2010-04-16 16:35:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Apr 2010 16:14:22 +0200, w <hq9rbu$d8s$1@news.onet.pl>, "Michał
    \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał(-a):

    > Nie, krajowa. DK 46.
    > http://www.drogizaufania.pl/droga/droga-krajowa-nr-4
    6

    A rzeczywiście, jest jednak czerwona na mapie.
    A że mniej ważna (DKxx, a nie DKx) to innym kolorem.

  • 15. Data: 2010-04-16 17:06:43
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-04-16 16:35, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 16 Apr 2010 16:14:22 +0200, w<hq9rbu$d8s$1@news.onet.pl>, "Michał
    >
    > A rzeczywiście, jest jednak czerwona na mapie.
    > A że mniej ważna (DKxx, a nie DKx) to innym kolorem.

    Co znaczy mniej wazna?
    W linku, ktory podalem wczesniej masz liste polskich drog krajowych.
    Jest ich 94. Myslisz, ze kryterium przypisywania im numerow jest ich
    waznosc? Mylisz sie. DK to DK, nie wazne jak wysoki ma numerek.

  • 16. Data: 2010-04-16 17:40:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Apr 2010 17:06:43 +0200, w <hq9ue2$ml2$1@news.onet.pl>, "Michał
> [...]

    > Jest ich 94. Myslisz, ze kryterium przypisywania im numerow jest ich
    > waznosc? Mylisz sie. DK to DK, nie wazne jak wysoki ma numerek.

    Tak, ale tylko część z nich jest jednocześnie międzynarodowymi.
    I to te o niskich nr (przeważnie).

  • 17. Data: 2010-04-16 17:50:37
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-04-16 17:40, r...@k...pl pisze:

    > Tak, ale tylko część z nich jest jednocześnie międzynarodowymi.
    > I to te o niskich nr (przeważnie).

    Miedzynarodowa droga nie ma nic wspolnego z droga krajowa. Zgadza sie, 1
    jest rownoczesnie droga E75, ale wciaz jest DK1 i jest tak samo wazna
    jak DK77, ktora jest droga E40.

  • 18. Data: 2010-04-16 18:34:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:

    > Miedzynarodowa droga nie ma nic wspolnego z droga krajowa. Zgadza sie, 1
    > jest rownoczesnie droga E75, ale wciaz jest DK1 i jest tak samo wazna
    > jak DK77, ktora jest droga E40.

    Nic dodać, nic ująć. Drogi (trasy) międzynarodowe przebiegają po
    drogach krajowych na podstawie Umowy o głównych drogach ruchu
    międzynarodowego z 1984, ratyfikowanej w 1985.
    http://www.park.pl/prawo/1980-1990/du198500100035.ht
    ml
    Co do stanu i jakości jazdy po DK46 na odcinku Nysa-Kłodzko
    potwierdzam to co napisałeś - stan w porządku, przejezdność
    niezależnie od pory roku OK.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 19. Data: 2010-04-16 18:42:09

    Fri, 16 Apr 2010 17:50:37 +0200, w <hqa10c$uai$1@news.onet.pl>, "Michał

    > Miedzynarodowa droga nie ma nic wspolnego z droga krajowa.

    Ma o tyle, że praktycznie każda międzynarodowa jest DK.

    > Zgadza sie, 1
    > jest rownoczesnie droga E75, ale wciaz jest DK1 i jest tak samo wazna
    > jak DK77, ktora jest droga E40.

    I dlatego napisałem wcześniej "przeważnie". Zresztą jest to też fragment DK4.