    Subject: Re: Warszawa-Karwia: jak jechać?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Sun, 16 Aug 2015 20:05:13 +0200

    W dniu 2015-08-14 o 10:49, Krastiu pisze:
    > Planuję w weekened pojechać na kilka dni do Karwii nad morzem.
    > Czy macie jakieś dobre rady jak jechać?
    > Autostrada a1? Czyli do Strykowa i potem na północ?
    > A co robić na wysokości Trójmiasta? Obwodnicą czy tam są jakieś
    > roboty/korki?
    > Planuję ruszyć ok. 3 rano z Wawy. W jakich godzinach autostrada jest
    > płatna bezpłatna? Nadal korki na bramkach?

    Zainspirowałeś mnie, i, że byłem w mieście w weekend, to kopsnąłem się
    do Karwi, bo nigdy tam nie byłem (sic!).

    Pojechałem trasą przez Mrzezino (sobota ok 10-11) i stałem w korku (może
    za dużo powiedziane - jechałem wolniej) odtąd:
    http://tinyurl.com/nqy5ncn dotąd: http://tinyurl.com/ok4he6s Reszta
    drogi bez zastrzeżeń, jak i powrót.

    To już OT, ale jak widziałem ten obrazek na demotach
    http://demotywatory.pl/4533304/Parawaning
    to myślałem, że to jakoś specjalnie wycięty kadr, photoshop albo co...
    Niestety, tak to wygląda na żywo. Na szczęście woda, chociaż na początku
    wydawała się zimna, to rekompensuje praktyczny brak plaży - a byłem już
    w zasadzie na samym końcu, widziałem tylko z daleka mrowie ludzkich głów
    kłębiących się w wodzie na wysokości zjeżdżalni... Ale dzieciaki zachwycone.