  • 1. Data: 2013-03-11 16:37:52
    Temat: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/traged
    ia-w-warszawie-zmarl-za-kierownica-autobusu,1,544163
    0,region-wiadomosc.html

    praca kierowcy autobusu do 67 r życia, jak nie przejdzie badań to co
    będzie robił?

  • 2. Data: 2013-03-11 16:43:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości grup
    >http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/trage
    dia-w-warszawie-zmarl-za-kierownica-autobusu,1,54416
    30,region-wiadomosc.html

    No no ... takie dwie awarie naraz ?
    Hamulce byly tylko pretekstem, czy ich awaria byla powiazana np z
    zatruciem wnetrza CO, czy tak sie zdenerwowal po awarii ?

    >praca kierowcy autobusu do 67 r życia, jak nie przejdzie badań to co
    >będzie robił?

    zawsze moze autobusy w zajezdni sprzatac.

    J.

  • 3. Data: 2013-03-11 16:44:37
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:
> [...]
    0,region-wiadomosc.html

    > praca kierowcy autobusu do 67 r życia, jak nie przejdzie badań to co

    Pora się zacząć rozglądać w około czy coś nie jest na auto pilocie.Dobre
    komentarze poniżej:

    " Jestem kierowcą tira i mam zamiar pracować do 67 jak dożyję. Miałem
    już dwa lekkie zawały ale dalej pracuję. W moim wieku ciężko się
    przebranżowić. A przecież jeść trzeba. A że kiedyś przewożąc gaz dostanę
    zawał rozwalę pół dzielnicy.... Pewnie pojawi się zajawka na onecie i
    będzie o czym gadać. "

    " ciekawe że ledwo wyjechał i hamulce się popsuły i jeszcze chłopina
    zasłabł z tego faktu, pewnie było tak jak wcześniej wspomniano kierowca
    pokłócił się o stan autobusu, następnie wyjechał w trasę i widząc że nie
    da się jechać wezwał autobus zastępczy lecz dyspozytor od serca
    powiedział mu kilka słów i facet dostał zawału z nerwów, taka wersja
    jest najbardziej prawdopodobna a nie że autobus prawie nówka wyjechał i
    się zepsuł a potem kierowca umiera."

    " Raczej powinno się pomyśleć o ochronie pracowników. Powinien być zakaz
    pracy powyżej 8 godzin dla kierowców przewozów zbiorowych w ruchum
    miejskim. Mój mąż jest kierowcą autobusu w Warszawie. Jak ię popatrzy na
    jego grafik to ma co najmniej 5 razy w miesiącu 9-10 godzin. Do tego
    dochodzi dojazd do pracy, oraz praca w systemie zmianowym. Ludzie są
    przemęczeni. Jak ma się znajomości to można dostać fajne linie na
    których są długie postoje. Są linie na których praktycznie nie ma postoi
    dłuższych niż 2-5 minut, bo to co w teorii powinno być traci się w
    korkach. Do tego wozy nigdy nie są sprawne w 100%. Zawsze jakaś usterka
    się znajdzie. Przy zgłaszaniu słyszy że "ten typ tak ma". Jak nie chce
    wyjechać niesprawnym wozem to słyszy że jest to odmowa wykonania
    obowiązków służbowych i już może sobie szukać nowej pracy. Na zwolnieniu
    nie był od 3 lat. Jeździ nawet z gorączką, bo szef mu powiedział że
    "jeszcze jedno zwolnienie to się pożegnamy". Chociaż są oczywiście tacy
    "swoi" którzy nie mają z tym problemów. Może wart spradzić czy ten
    człowiek na coś się nie leczył i nie zrezygnował z dalszego leczenia ze
    względu na pracę (wizyty u lekarzy trzeba jakoś połączyć z pracą, a
    pobyty w szitalu nie są mile widziane)
    "

    "rawda jest taka że każdy boi się iść do lekarza bo leki drogie a L4 nie
    wchodzi w grę bo zaraz zwalniają. Ludzie coraz częściej będą umierać z
    tak zwanych przyczyn naturalnych bo po prostu nie będzie ich stać na
    leczenie. Wszędobylskie umowy śmieciowe mało tego że za minimalne stawki
    1500zł to jeszcze nie płacą od pracownika żadnych składek. Jak się komuś
    coś nie podoba to ... tam są drzwi. Ceny za leki kosmiczne np. Keppra
    lek na padaczkę fakt dobry ale co z tego skoro ludzi chorych na nią nie
    stać kosztuje po zniżce 240zł to jest prawie połowa najniższej renty. Są
    leki jak Zavesca (choroba Niemanna Picka typ C.) którymi leczenie
    tygodniowe kosztuje po 12tyś zł i jest nie refundowane w Polsce. Nie
    podanie takiego leku dziecku przez miesiąc skutkuje całkowitym
    inwalidztwem a w rezultacie śmiercią . Tak to wygląda ludzie będą coraz
    częściej umierać na ulicy i w pracy. "

  • 4. Data: 2013-03-11 16:46:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 16:44:37 +0100 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

    ia-w-warszawie-
    zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadom
    osc.html

    a jak ma 65 to się to jakoś znacząco różni?

    a jak nie przejdzie mając 40 to co będzie robił?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-03-11 16:49:44
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > zawsze moze autobusy w zajezdni sprzatac.
    >
    > J.

    Tak! Pół załogi, co dożyła do 65r życia będzie sprzątać zajezdnie. Może
    zostać również bezdomnym i żywic się w Caritasie.

  • 6. Data: 2013-03-11 16:56:32
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 16:46, masti pisze:

    > zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadom
    osc.html

    > a jak ma 65 to się to jakoś znacząco różni?

    > a jak nie przejdzie mając 40 to co będzie robił?

    Czy ty masz takie same możliwości ciała jak 15 latek? Zrobisz tyle
    pompek? Pobijesz szpilkę?Zapytaj Gołoty czemu już nie boksuje jak za
    dawnych lat;]

    Mając 40 lat można wiele zmienić. Mając 60 lat i zrytą banie przez
    stresującą pracę każdego dnia już nie wiele.

    Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twoją
    rodziną na pokładzie?;] najlepiej w długą trasę;]

  • 7. Data: 2013-03-11 16:58:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Tak! Pół załogi, co dożyła do 65r życia będzie sprzątać zajezdnie.

    Tylko przez dwa lata. Jeszcze zabraknie, chyba ze niektorzy wczesniej
    przejda.

    Poza tym ... zakladam ze on badania lekarskie wazne mial.

    J.

  • 8. Data: 2013-03-11 17:09:35
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

> [...]

    > każdego dnia już nie wiele.
    >
    > Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twoją rodziną na

    Nie wytlumaczysz, to malo kumaty gosc :/

    sz.

  • 9. Data: 2013-03-11 17:13:22
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 16:58, J.F pisze:

    > Tylko przez dwa lata. Jeszcze zabraknie, chyba ze niektorzy wczesniej
    > przejda.
    >
    > Poza tym ... zakladam ze on badania lekarskie wazne mial.
    >

    > J.

    Czytałeś komentarze? Kilka złotych i zawsze się ktoś znajdzie co badania
    lekarskie podpisze. Jak robiłem prawo jazdy wpłacało się po 30 zł i
    przechodziło się badania lekarskie zaocznie;] Lekarza na oczy nie
    widziałem;] O co zadyma teraz jest z przeglądami rejestracyjnymi, w
    większości to pic na wodę Pan da Pan ma.Co miał chłop robić jak całe
    życie jeździł?

  • 10. Data: 2013-03-11 17:14:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przebranżowić. A przecież jeść trzeba. A że kiedyś przewożąc gaz
    >dostanę zawał rozwalę pół dzielnicy.... Pewnie pojawi się zajawka na

    Akurat znam taki jeden przypadek ... zaslabniecie za kierownica, potem
    rak, chemioterapia, czlowiek tak slaby ze spacerkiem boi sie chodzic
    ... lekarz w ZUS mu zaswiadczenia ze sie nie nadaje do pracy nie chce
    wydac, a lekarz MP zaswiadczenia ze sie nadaje tez nie chce wydac.
    No i pieniedzy nie ma.
    Nic tylko miedzy Wiejska a ministerstwami jezdzic.

    Obysmy zdrowi i bogaci byli ..

    Kto wie ...

    J.