  • Data: 2013-06-25 15:00:54
    Temat: Re: Wariat na ul. Zagna?skiej w Kielcach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Mhm. OK, bez inwektyw... Proszę uprzejmie: wyrywając fragment mojej
    > wypowiedzi z kontekstu całego wątku i ustosunkowując się w sposób
    > praktycznie stwierdzający, że wg mnie wszelka ingerencja, włącznie z
    > jakimkolwiek ratowaniem gwałconej kobiety, jest niewłaściwa i zła,
    > wykazałeś się albo wyjątkowo wrednym celowym działaniem albo poziomem
    > inteligencji niewystarczającym do prowadzenia dyskusji w wątku ciągnącym
    > się dłużej niż jedno zdanie.

    Andrzeju, odpowiedziałem tylko na fragment sugerujacy "nie reagowanie".
    Zgadzam sie, masz racje, ze nadinterpretowalem twoje słowa. Wybacz.
    Nie chciałem cię w żaden sposób obrazić. Wiadomym jest, ze czesto
    przejaskrawia sie wypowiedź, aby delikatnie sprowokować. A odniosłem
    wrażenie, że bardzo silnie stanąłeś po stronie "nie reagowac" wiec
    postanowiłem stanąc w opozycji do tej "silnej postawy".

    Niemniej mówiąc "poziomem inteligencji niewystarczającym do prowadzenia
    dyskusji w wątku ciągnącym się dłużej niż jedno zdanie" znowu mnie
    próbujesz obrazić. Uzyte słowo nie ma znaczenia. Liczy sie kontekst.
    Wydaje sie, ze o wiele łatwiej prowadzi sie dyskusje szanując rozmówce,
    nawet a moze przede wszystkim wtedy, jezeli nie zgadzasz sie z
    wypowiadanymi tezami.
    Tymczasem widze którys raz, ze lecisz durniami czy idiotami wrecz w trzecim
    czy piątym poscie wątku. Nie podoba mi się taka postawa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,