  • Data: 2013-06-18 14:04:50
    Temat: Re: Wariat na ul. Zagna?skiej w Kielcach
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-18 10:52, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W tym wypadku medal należy się ciężarówce, która urwała koło golfowi.
    > Nikt nie zatrzymał samochodu.
    >
    > pozdrawiam

    Mogło być GTA Vice City zmiana pojazdu i od początku.
    "39-letni mężczyzna prowadzący volkswagena próbował porzucić pojazd i
    uciekać, ale udaremnili mu to kierowca i pasażer ciężarówki wspomagani
    przez świadków zdarzenia."
    dwa co mają napisać że widząc debila specjalnie go uderzyli go
    ciężarówką? Jeszcze panowie z ciężarówki musieli by zostać obciążeni
    zgodnie z prawem za spowodowania zdarzenia. Wiem bo: na Bielanach
    Wrocławskich pod marketami mężczyzna uciekał motorem przed radiowozem na
    sygnale, robiąc niebezpieczne manewry. Pan jadący samochodem kombi
    widząc sytuacje, zajechał drogę motorzyście powodując jego wbicie w bok
    swojego pojazdu. Motorzysta dostał jedynie mandat za ucieczkę. Pan z
    kombi został obciążony kolizją.