  • 1. Data: 2012-08-09 09:37:34
    Temat: Walka z dźwiękiem przez HDMI - ciąg dalszy
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Mam pewien postęp w mojej walce z dźwiękiem i obrazem przez HDMI.

    Mam obraz na telewizorze, komputer mówi też, że wysyła dźwięk przez HDMI
    (nawet listki głośności migają w takt dźwięku w mikserze na ekranie)
    jednak żaden dźwięk nie dociera przez amplituner. Ten ampli radzi sobie
    ze wszystkimi formatami, przekazuje obraz z komputera do telewizora,
    jednak dźwięku nie generuje. Oczywiście dźwięk z innych źródeł HDMI
    działa prawidłowo.

    Co radzicie? Czy AMD (HD 5750) coś namieszało?
    System Windows 7.

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-08-09 11:59:03
    Temat: Re: Walka z dźwiękiem przez HDMI - ciąg dalszy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marcin N napisa?(a):

    > Co radzicie? Czy AMD (HD 5750) coś namieszało?

    W karcie korzystasz z portu hdmi czy dvi i przelotki?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2012-08-09 12:31:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-08-09 11:59, januszek pisze:
    > Marcin N napisa?(a):

    > W karcie korzystasz z portu hdmi czy dvi i przelotki?

    Oczywiście z HDMI. Wiem, że DVI wysyła tylko obraz.
    Niby wszystko prawidłowo podłaczone, jedyny problem to cisza w
    głośnikach i brak jakiegokolwiek komunikatu o przychodzącym dźwięku ze
    strony amplitunera.

    Gdy podłączyłem wyjście cyfrowe SPDIF z wyjścia mojego Audigi2 - to
    dźwięk uzyskałem. Wymaga to jednak pociągnięcia dodatkowego kabla, czego
    chciałem uniknąć.

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-08-09 12:52:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marcin N napisa?(a):

    > Oczywiście z HDMI. Wiem, że DVI wysyła tylko obraz.

    Nie. Przez odpowiednia przelotke DVI-HDMI (rozne dla roznych kart ATI)
    mozna uzyskac takze dzwiek.

    > Niby wszystko prawidłowo podłaczone, jedyny problem to cisza w
    > głośnikach i brak jakiegokolwiek komunikatu o przychodzącym dźwięku ze
    > strony amplitunera.

    Ok. Co sie dzieje jak no podlaczysz kompa (czyli karte) przez hdmi
    bezposrednio do innego odbiornika, np TV?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 5. Data: 2012-08-09 15:35:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2012 09:37:34 +0200, Marcin N napisał(a):
> [...]
    > ze wszystkimi formatami, przekazuje obraz z komputera do telewizora,
    > jednak dźwięku nie generuje. Oczywiście dźwięk z innych źródeł HDMI

    HDMI na płycie czy na osobnej grafice? Bo jeśli to drugie, to może trzeba
    jeszcze podłączyć kabelek spdif-out do karty?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2012-08-09 21:39:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-08-09 15:35, Jacek Osiecki pisze:

    > HDMI na płycie czy na osobnej grafice? Bo jeśli to drugie, to może trzeba
    > jeszcze podłączyć kabelek spdif-out do karty?

    HDMI na karcie graficznej PCI-E.

    Moja karta dźwiękowa chyba nie ma żadnego wewnętrznego połączenia SPDIF.
    Sound Blaster Audigi 2.

    --
    MN

  • 7. Data: 2012-08-09 21:54:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-08-09 21:39, Użytkownik Marcin N napisał:

    > HDMI na karcie graficznej PCI-E.
    >
    > Moja karta dźwiękowa chyba nie ma żadnego wewnętrznego połączenia SPDIF.
    > Sound Blaster Audigi 2.

    Chcesz z karty graficznej puścić na telewizor sygnał wizyjny
    i dźwiękowy, zastanów się teraz skąd na karcie graficznej
    ma się znaleźć sygnał dźwiękowy ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-08-09 22:28:03
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2012-08-09 21:54, RadoslawF pisze:

    > Chcesz z karty graficznej puścić na telewizor sygnał wizyjny
    > i dźwiękowy, zastanów się teraz skąd na karcie graficznej
    > ma się znaleźć sygnał dźwiękowy ?
    >

    > Pozdrawiam

    No popatrz, a u mnie "skądś" się znajduje ten sygnał dźwiękowy...
    Przecież po to te wyjścia HDMI w kartach graficznych są, aby i wizje i
    dźwięk jednym kablem puścić. I nie, nie trzeba ( przynajmniej u mnie )
    żadnych dodatkowych kabelków do karty graficznej podpinać.

    --
    Jacek S.

  • 9. Data: 2012-08-09 22:37:25
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2012-08-09 09:37, Marcin N pisze:
> [...]
    > działa prawidłowo.
    >
    > Co radzicie? Czy AMD (HD 5750) coś namieszało?

    Może poszukaj przyczyny w systemie, a nie w sprzęcie. A próbowałeś
    takie coś ( ale to już NTG ):PPM na ikonie głośnika przy zegarku,wybierz
    "Dźwięki" ,"Odtwarzanie" - i co tam masz? Masz tam ten swój zewnętrzny
    odbiornik, np. "Toshiba"? A jest przy nim zielony "ptaszek"? Nie, tylko
    przy "Głośniki"? To teraz zaznacz tą przykładową "Toshibę" jako
    domyślną, tak, aby przy niej był ten "ptaszek":). I sprawdź. Powinien
    być dźwięk w TV. Minus taki, że teraz nie ma w komputerze, i trzeba tak
    za każdym razem tak "mieszać, jak chcesz mieć raz dźwięk tu, albo tu...
    Oczywiście jest w necie odpowiedni soft, który to rozwiązuje, ale nie
    pamiętam teraz nazwy. Sprawdź - może akurat...
    Sorry za NTG:)

    --
    Jacek S.

  • 10. Data: 2012-08-10 07:15:08
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

    > HDMI na płycie czy na osobnej grafice? Bo jeśli to drugie, to może trzeba
    > jeszcze podłączyć kabelek spdif-out do karty?

    W Nvidiach byl (nie wiem czy jest nadal) taki wynalazek.

    W Radeonach z DVI od zawsze bylo to zintegrowane.