  • 1. Data: 2011-05-31 20:56:16
    Temat: Wajcha otwierania maski we Fiacie Ducato
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    Droga Grupo,

    Mam pytanie z gatunku prostych/śmieszno-strasznych:

    Gdzie we Fiacie Ducato znajduje się dźwignia podnoszenia maski? Chodzi
    mi o wersję II FL a egzemplarz dokładnie taki jak na obrazku:
    http://www.word.4lomza.pl/index.php?k=62. Czy jest w miejscu ludzkim
    (tzn. tak, gdzie zwykle bywa), czy gdzieś indziej (może to inna
    kategoria, ale w Suzuki Jimny jest schowana w schowku :D).

    Jak nietrudno się domyślić, mam jutro egzamin na prawo jazdy (można
    trzymać kciuki), żądają oglądania płynów eksploatacyjnych, a ćwiczyłem
    na zupełnie innym wynalazku. :)

    S.

  • 2. Data: 2011-05-31 21:14:31
    Temat: Re: Wajcha otwierania maski we Fiacie Ducato
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Stefan Szczygielski w <news:is3dkg$lhu$1@news.onet.pl>:

    > Droga Grupo,

    > Mam pytanie z gatunku prostych/śmieszno-strasznych:
    [...]

    > Jak nietrudno się domyślić, mam jutro egzamin na prawo jazdy (można
    > trzymać kciuki), żądają oglądania płynów eksploatacyjnych, a ćwiczyłem
    > na zupełnie innym wynalazku. :)

    Czyli nie masz B?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2011-05-31 21:40:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 31 May 2011 21:14:31 +0200 osobnik zwany 'Tom N'
    wystukał:

    > [...]
    >
    > Czyli nie masz B?

    znasz wajchy w każdym mozliwym samochodzie?
    to zapraszam do garażu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-05-31 21:42:39
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Stefan Szczygielski wrote:

    > Jak nietrudno się domyślić, mam jutro egzamin na prawo jazdy (można
    > trzymać kciuki), żądają oglądania płynów eksploatacyjnych, a
    > ćwiczyłem na zupełnie innym wynalazku. :)

    Matko Bosko... dobrze, ze u mnie takich durnot nie bylo.

    Ale juz pare lat poznie siostra dostala opiernicz, bo powiedziala, ze
    na bagnecie w Yarisie (pierwszy kontakt z autem) sa kreseczki, a nie
    kropeczki (jak w kursowej Corsie).

    A w temacie - takie technikalia chyba najlepiej z instrukcji obslugi
    brac...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2011-06-01 09:23:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-31, Rafał Grzelak <s...@s...com> wrote:

> [...]
    > kropeczki (jak w kursowej Corsie).
    >
    > A w temacie - takie technikalia chyba najlepiej z instrukcji obslugi

    Ciekawe jakby egzaminator zareagował na żądanie instrukcji :)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 6. Data: 2011-06-01 09:37:32
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrniubq6p.3gu.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Ciekawe jakby egzaminator zareagował na żądanie instrukcji :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Ja kiedyś byłem w salonie Fiata - przymierzałem się wtedy do Uno. Pan w
    salonie nie potrafił znaleźć "otwieracza" do maski. :-)
    Tomek

  • 7. Data: 2011-06-02 11:20:06
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 31.05.2011 21:42, Rafał Grzelak pisze:
    > Matko Bosko... dobrze, ze u mnie takich durnot nie bylo.

    No dobra. Zdałem, ale lekko nie było.

    Otwieranie maski w tym pojeździe jest jak najbardziej na swoim miejscu i
    wiedząc czego się szuka nie da się go nie znaleźć.

    Dłużej zajęło mi znalezienie hamulca ręcznego, który po dłuższej
    konsternacji udało mi się wytropić z lewej strony niejako pod
    siedzeniem. W komplecie z lewarkiem do zmiany biegów w desce
    rozdzielczej daje to całkiem interesujący zestaw. (:

    S. (BEeeee ;) )

  • 8. Data: 2011-06-02 18:55:41
    Od: marjan <k...@g...com>

    Tak mi się przypomniało: