  • Data: 2011-11-30 22:26:57
    Temat: Re: Waga łazienkowa, a pobór pradu
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lis, 19:15, PeJot <P...@m...pl> wrote:

    > Problem w tym, e cz owiek to statystyka. A statystyka chce _tanio_ i
    > szybko. Ten co chce _dobrze_ i niekoniecznie tanio, to mniejszo ,
    > margines rynku, kt ry nie generuje sensownych zysk w. St d zalew
    > badziewia w ka dej dziedzinie i postaci.

    Dokladnie tak to wyglada - handlowiec chce to, co sie sprzedaje...
    Czasy, ze kupowalo sie cos "na cale zycie" juz raczej minely... teraz
    (zwlaszcza w elektronice, audio-video, komputerach) postep i zmiany sa
    tak szybke, ze jesli nawet po 2-5 latach sprzet dziala praktycznie jak
    nowy to i tak nadaje sie tylko do wyrzucenia, bo juz z niczym nie chce
    wspolpracowac, ma kiepskie parametry itp... wiec lepiej co 2-3 lata
    kupic "badziew" ( z gwarancja na taki okres) niz cos porzadnego w
    cenie razy ~10 ;)

    On 30 Lis, 16:06, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:

    > Ja nie jestem specjalistą od ekonomii, ale myślę tak:
    > Wszelcy specjaliści od ekonomii mądrzyli się i pouczali.
    > Dziś mamy 700 miliardów długów, wiara ma kredyty i kraj jest w ogólnej
    > biedzie.
    > Dlatego widać, że wszelkiej maści specjaliści od ekonomii położyli finanse
    > wielu krajów na łopatki.

    To juz NTG, ale problem nie sa ci "specjalisci" tylko demokracja ;)
    Jesli ktos mowi "prawde" i chce oszczedzac itp. nie ma zadnych szans
    w wyborach, a ci, co wygrali nie maja najmniejszego interesu w takim
    zarzadzaniu - zeby pozytywne efekty byly odczuwalne potrzeba dobrych
    kilku lat - na 100% wiadomo, ze po 4 latach elektorat nie zostawi na
    nich suchej nitki i wygra opozycja, ktora juz bedzie miala szanse
    zalapac sie na poprawe wynikajaca z polityki poprzednikow - nikt nigdy
    na to nie pojdzie ;)
    Pomijajac juz fakt, ze ludzie majacy prawdziwe doswiadczenie i pojecie
    o ekonomii , zarzadzaniu nie beda nigdy pracowac za takie "grosze" jak
    maja politycy, jesli moga prowadzic skutecznie wlasne firmy, a
    dzialalnosc polityczna wiaze sie z samymi problemami (oswiadczenia
    majatkowe, dziennikarze..., uzeranie sie z idiotami, ktorych nie mozna
    zwolnic :) )

    WS