  • 11. Data: 2011-01-25 15:46:47
    Temat: Re: Wadliwa seria Opel
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 13:56:52 +0100, użytkowmik Agent napisał(a):

    > Dzięki. Przy okazji linku od Jana Koval zdążyłem juz przeszukać cały UOKiK.

    Koledzy, możecie ciąć cytaty?

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

  • 12. Data: 2011-01-25 21:53:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-25 13:15, Pa_blo pisze:
    > U?ytkownik "Agent"<w...@o...ue> napisa? w wiadomo?ci

    > Chyba latwiej odpowiedziec na pytanie co nie jest wadliwe w oplu...

    Jesteś tendencyjny..

    Ale w końcu FIAT to FIAT (Fehler In Alle Teile)

  • 13. Data: 2011-01-26 09:18:45
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś tendencyjny..
    >
    > Ale w końcu FIAT to FIAT (Fehler In Alle Teile)

    Fiaty sam posiadalem i twierdze, ze sa o niebo lepsze. Moj stary przez 30
    lat byl zakochany w Oplach i wiem co to za badziewie...

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2011-01-26 15:13:33
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > ciąć cytaty?
    TAK.

  • 15. Data: 2011-01-27 11:00:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-26 09:18, *Pa_blo* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Fiaty sam posiadalem i twierdze, ze sa o niebo lepsze. Moj stary przez 30
    > lat byl zakochany w Oplach i wiem co to za badziewie...

    Mój wujek od zawsze ma VW - kłopoty ciągle (jak na moje standardy) ale
    złego słowa nie powie i następny pewnie też będzie VW. Szwagier miał
    Xsarę, która sypała sie nawet bardziej niż powinna (jak to z na F bywa
    ;) ), ale jako kolejne auto kupił Berlingo (też ma kłopoty), tu już
    pewności co do kolejnego zakupu nie mam, ale bym się nie zdziwił. Ja mam
    czwartego już Opla i jest miodzio :).
    W skrócie - jeśli się jest zadowolonym z samochodu to drobne awarie nie
    zniechęcają, choć z boku może ten samochód wyglądać na wielki złom :)

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Piąty też będzie Opel :), choć mógłby być Ford, VW, Toyota, Skoda, Volvo
    lub Honda (leasing)
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l