  • 1. Data: 2009-03-15 11:59:38
    Temat: WYDECH,KATALIZATOR
    Od: mauro gsr600 <wojtekparossa@_NOSPAM_op.pl>

    Mam pytanko odnośnie usunięcia katalizatora z układu wydechowego gsr600.
    Czy mogę liczyć na poprawę osiągów czy wręcz przeciwnie i czy"wolny"wydech
    jest bezpieczny dla silnika?
    Czytałem że jeśli się nie ma o tym pojęcia to lepiej się za to nie brać.
    Proszę o opinie na ten temat.

  • 2. Data: 2009-03-15 12:32:20
    Temat: Re: WYDECH,KATALIZATOR
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "mauro gsr600" <wojtekparossa@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > jest bezpieczny dla silnika?
    > Czytałem że jeśli się nie ma o tym pojęcia to lepiej się za to nie brać.

    Będziesz musiał ustawić gaźniki bo najprawdopodobniej będziesz miał uboga
    mieszankę po zmniejszeniu oporów na wydechu.
    Wojtek

  • 3. Data: 2009-03-15 12:46:43
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Alti pisze:

    > Będziesz musiał ustawić gaźniki bo najprawdopodobniej będziesz miał
    > uboga mieszankę po zmniejszeniu oporów na wydechu.

    To bedzie trudne bo GSR ma wtrysk :)

    DO autora watku: Wywalenie katalizatora moze wymagac dostrojenia
    wtrysku. Moze ale nie musi. Dopoki nie bedziesz ruszac sondy lambda
    mozesz bez problemu usuwac katalizator. Na radykalny wzrost mocy nie licz.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-03-15 22:05:39
    Od: fv <f...@c...com>

    mauro gsr600 pisze:
    > Mam pytanko odnośnie usunięcia katalizatora z układu wydechowego gsr600.
    > Czy mogę liczyć na poprawę osiągów czy wręcz przeciwnie i
    > czy"wolny"wydech jest bezpieczny dla silnika?

    Tego nie wiem, natomiast na pewno można za to stracić dowód rejestracyjny.

    > Czytałem że jeśli się nie ma o tym pojęcia to lepiej się za to nie brać.

    Tak, w tym przypadku zdecydowanie jest to prawda. Sam wydech przerabiać
    jeśli chodzi o moc, to za mało: przydał by się power commander i
    oczywiście przeróbki dolotu.
    Większa różnica prawdopodobnie będzie jednak widoczna po zmianie zębatek.

    > Proszę o opinie na ten temat.

    Zębatki, jeśli za słabo przyspiesza.
    GSX-R jeśli GSR wydaje się ogólnie zbyt powolny.
    Jeśli jest za cichy, proponuję ciszej słuchać muzyki ;P

    --
    fv