eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[WRC] Blacharz-lakiernik z Rakowej - ale ktory? [CROSS][FUT] › Re: [WRC] Blacharz-lakiernik z Rakowej - ale ktory? [CROSS][FUT]
  • Data: 2010-01-07 11:22:07
    Temat: Re: [WRC] Blacharz-lakiernik z Rakowej - ale ktory? [CROSS][FUT]
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NotBear <p...@i...pl> napisał(a):
    > Dzieki! Bedzie jak nowa, szczegolnie, ze przy okazji pewnie naprawie
    > slad po gwozdziu jakiegos gowniarza, no i dlugo odkladana polerke
    > calosci. Tylko jak zwykle finansowo nie w pore...

    Jakby Cie kiedyś napadla mysl na sprzedaz auta, to daj mi na pewno znaka, bo
    mam nieustajacy sentyment do e30 coupe :)

    Ogladam sie za kazdym niezwiesniaczonym e30 na drodze :)
    Wiem, jest alledrogo, ale na razie dopiero buduje garaz a i kobieta chyba by
    kolejnej beemki w domu nie zniosła :)

    Pozdrav ze Slaska!
    R-R