  • 11. Data: 2015-04-06 21:10:54
    Temat: Re: [WP 8.1] wlaczanie WIFI tylko wtedy kiedy telefon jest ładowany
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
    news:mfum08$o7p$1@mx1.internetia.pl...

    > Trudno nie wyczuc podtekstu skoro jest tylko jedna mozliwa odpowiedz po co
    > ludzie wyłączają wifi i cały dostęp do netu w komórce. A skoro ktos chce
    > łączyć sie z netem tylko kiedy ładuje baterię to co chce zmaksymalizowac?

    No pytam bo ja nie wiem - ja w swoim iPhone mam BT i WiFi cały czas
    włączone, iPhone sam się łączy w razie potrzeby czy to z routerem jak wracam
    do domu czy to ze słuchawką gdy przesunę na niej suwak ON/OFF. Ciekawi mnie
    więc jaki to powód posuwa Cię do takich mocnych kombinacji?

  • 12. Data: 2015-04-07 00:04:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Apr 2015 16:37:14 +0200, the_foe napisał(a):

    > rozumiem, ze Apple też wie lepiej co chce uzytkownik i tez taka
    > mozliwosc na iphone nie istnieje?
    > bo na andka
    > http://tinyurl.com/ldmqpw5
    > http://tinyurl.com/ncsr7nm
    > http://tinyurl.com/qyywx99
    > a nawet w opcjach:
    > http://tinyurl.com/pywrxwp

    Hm, o ile rozumie to tu jest wylaczanie WiFi i opcje:
    -jak sie wylaczy ekran
    -nie wylaczaj jesli podlaczony do zasilania,
    -nigdy nie wylaczaj.

    A tak jak chcesz, zeby nie wlaczal bez ladowarki, to nie ma.

    > skoro sa apki i jest opcja w ustawieniach, to znaczy, ze to ma sens.
    > Jaki? zostawiam to do rozszyfrowania Twojej inteligencji...

    Jaki ? Bo jak chcesz oszczedzac baterie, to wlasnie nalezy wi-fi
    wlaczyc.

    J.

  • 13. Data: 2015-04-07 00:53:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Apr 2015 00:04:51 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jaki ? Bo jak chcesz oszczedzac baterie, to wlasnie nalezy wi-fi
    > wlaczyc.

    Ale chyba z kontekstu wynika, że "dane komórkowe" ma wyłączone...
    stąd włączanie wifi to żadna alternatywa.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2015-04-07 01:03:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Ale chyba z kontekstu wynika, że "dane komórkowe" ma wyłączone... stąd
    > włączanie wifi to żadna alternatywa.

    Jak ja się cieszę że nie mam *takich* problemów :-)))

  • 15. Data: 2015-04-07 10:16:00
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-06 o 16:04, Pszemol pisze:
    > "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
    >
    > A co to za myśl piękna aby włączać wifi tylko podczas ładowania?
    > Jakie to zastosowanie?

    Tylko albo nie tylko w czasie ładowania. Taka funkcja może ma służyć tym
    co to ze względu na oszczędzanie baterii w trakcie normalnego
    korzystania wyłączają transfer danych. W trakcie ładowania baterii mogą
    sobie np. zaktualizować telefon, czy pobrać jakieś duże ilości danych.
    Jednak coś tu nie gra skoro to włącza się samo bez zgody użytkownika.
    Pewnie "the foe". jeszcze sprzętu nie rozszyfrował, a taka opcja jest
    zaptaszkowana z automatu.

  • 16. Data: 2015-04-08 01:08:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-07 00:53, Marek pisze:

    > Ale chyba z kontekstu wynika, że "dane komórkowe" ma wyłączone...
    > stąd włączanie wifi to żadna alternatywa.

    Skoro chce używać internetu po Wifi to po co ma mu natłukiwać internet
    jak właczy dane komórkowe? Dane komórkowe włączam tam gdzie internetu
    nie ma (czasami, bardzo rzadko w autobusie czy w przychodni jak siedzę i
    czekam na swoja kolejkę.

    --
    animka

  • 17. Data: 2015-04-08 08:45:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "animka"

> [...]

    jak właczy dane komórkowe? Dane komórkowe włączam tam gdzie internetu
    nie ma (czasami, bardzo rzadko w autobusie czy w przychodni jak siedzę i
    ---
    piko ?

  • 18. Data: 2015-04-08 09:37:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Mon, 06 Apr 2015 20:52:09 +0200, the_foe <t...@w...pl> wrote:

    >Zamiast tak kombinować ne lepiej zainwestować w lepszą baterię (lub

    Ba, patrz watek o mierniku ... Mission Impossible ?

    >aparat z lepszą baterią)?

    a i tak sie okaze, ze ledwo starcza.

    Ja tam wychodze z zalozenia ze wifi na nasluchu malo pradu zjada i nie
    ma sie co przejmowac. Myle sie ?

    J.

  • 19. Data: 2015-04-08 13:39:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Apr 2015 09:37:05 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja tam wychodze z zalozenia ze wifi na nasluchu malo pradu zjada i
    nie
    > ma sie co przejmowac. Myle sie ?

    Ja w ogóle nie rozumiem tego paranoicznego wyłączania peryferiów.
    Większą część czasu telefon jest ušpiony, przed uśpieniem cpu
    peryferia też są usypiane. Wyjątkiem są jedynie jakieś popsute
    aplikacje, które zakładają bez sensu wakelocki.
    Ja mam cały czas włączone wifi i nie mam problemu z baterią. Jeśli w
    trakcie wybudzenia (korzystania z tel) bateria szybko pada to znaczy,
    że albo za długouser korzysta z tel. co oznacza, że wybrany tandem
    tel+bateria nie jest dystosowany do potrzeb tego użytkownika.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2015-04-08 14:10:36
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-04-08 o 09:37, J.F. pisze:

    > Ja tam wychodze z zalozenia ze wifi na nasluchu malo pradu zjada i nie
    > ma sie co przejmowac. Myle sie ?

    zalezy jaki system. Android - nie nie mylisz sie, ale tam jest
    wyciszanie wifi jak dłużej ekran jest nie uzywany. W WP 8.1 nie ma
    takiej opcji! Albo masz właczony non stop albo w ogole. Co ciekawe
    kiedys na WP było odwrotnie, wifi sie wyciszało i nie było opcji aby
    działało non-stop. Zwrot o 180 stopni! A cieszą się jak dzieci, ze w
    zamian dali epokową opcję automatycznego wznawiania wifi po 30 min, 1h i
    4 h (do wyboru). No to ludzie od androida uklęknęli z wrazenia, taka
    opcja!.... ;)
    Na lumii 520, telefon bez netu działa 4,5 dnia na jednym ładowaniu. Przy
    właczonym wifi juz tylko 2,5 (a realnie w necie jest ok 3/5 tego czasu).
    Na moto defy (android 2.2) fon działa na jednym ładawaniu 5-6 dni (bez
    neta) i ok 4-5 dni z wifi (z opcją wyciszania wifi).

    --
    @foe_pl