  • 1. Data: 2005-05-03 07:56:15
    Temat: WP
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Może sprawa nie do końca na p.i.p., no ale...
    Pewnie wiele osób korzystających ze skrzynek pocztowych na WP
    odczuło ze 3 dni temu pewne problemy z dostępem po POP3, czy
    nawet poprzez stronę internetową (odpowiedź serwera POP3 informowała
    o 'zalockowaniu' skrzynki). Teraz jest niby wszystko ok., ale przedziwnie
    mało poczty otrzymuję na dwóch kontach (samego spamu bywało po kilkadziesiąt
    dziennie, teraz maks. jedna reklama _od WP_ na koncie).
    Właśnie testuję: nie chodzi poczta po WP. Teraz zwracam uwagę, że ostatni spam
    przyszedł 28kwietnia (to nie jest oznaka wspaniałej walki WP ze spamem, ale awarii),
    maile z innych serwerów (home.pl, interia, serwery akademickie) nie dochodzą.

    Jeżeli gdzieś jest o tym dyskusja: proszę mnie pokierować.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2005-05-03 10:00:49
    Temat: Re: WP
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > maile z innych serwerów (home.pl, interia, serwery akademickie) nie dochodzą.
    >
    > Jeżeli gdzieś jest o tym dyskusja: proszę mnie pokierować.

    Ot WP powoli dogorywa

    sprawa jest znana od dłuższego czasu jak ktoś się jeszcze stamtąd
    nie wyniósł to chyba jest delikatnie mówiąc mało rozsądny...

  • 3. Data: 2005-05-03 10:18:32
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> zapodał(a):

    > Ot WP powoli dogorywa
    > sprawa jest znana od dłuższego czasu jak ktoś się jeszcze stamtąd
    > nie wyniósł to chyba jest delikatnie mówiąc mało rozsądny...

    Od roku korzystam z komercyjnego konta znanego dostawcy usług
    (http://top100.pl/, ten na samej górze) i szczerze mówiąc: jestem bardzo
    zadowolony.
    Co do WP - przykre jest, że nie ma żadnej wzmianki na stronie o awarii...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2005-05-03 19:07:06
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> zapodał(a):

    > Witam.
    > Może sprawa nie do końca na p.i.p., no ale...
    > Pewnie wiele osób korzystających ze skrzynek pocztowych na WP
    [...]

    3 maja, 21.00 - chyba zaczynają się wypychać maile ze spool'a
    nagle 23 maile z 1 maja

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2005-05-04 09:10:56
    Od: Andrzej Butkiewicz <s...@w...pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

> [...]
    > maile z innych serwerów (home.pl, interia, serwery akademickie) nie dochodzą.

    > Jeżeli gdzieś jest o tym dyskusja: proszę mnie pokierować.

    Witaj,

    Przed długim weekendem faktycznie miała miejsce awaria przez co dostarczanie maili na
    część skrzynek
    pocztowych była znacznie opóźniona. W tej chwili bieżące maile rozprowadzane są bez
    problemów lecz mamy
    pewien bagaż skolejkowanych wiadomości, które sukcesywnie dostarczamy.

    Pozdrowienia,

    --
    Andrzej Butkiewicz <N...@w...pl>