  • Data: 2012-05-25 23:11:43
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ArekM" napisał:

    > Masz na stałe sparowany swoj telefon z telefonami/laptopami znajomych?
    > Gratuluje ;)

    Na frędzel mam parować swój telefon z jakimiś obcymi laptopami?
    Ja mam normalnych znajomych, do mnie przychodzą z flaszką, nie z laptopem.
    Na swój laptop wysyłam. Tak po prostu. Z balkonu do pokoju. Najprostszą
    drogą. Bez zatrudniania przy tej naprawdę prostej czynności routerów czy
    prowajderów.
    A ty - jaką jeszcze ideologię dorobisz do tej swojej traumy?
    Tylko coś nowego, proszę, bo od bełkotu rodzimych i importowanych trolli, za
    głupich by sobie zestawić połączenie BT, już rzygliwie się robi.

    JoteR