  • 201. Data: 2012-05-29 21:22:27
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Mówiliśmy o transferze plików. BT do słuchawek czy zestawu
    > głośnomówiącego w aucie to ma każdy telefon... to niejako przymus.

    BT do słuchawek, ten niejako przymus, ma też opcje przesyłania plików, nie
    wiedziałeś?

  • 202. Data: 2012-05-29 22:58:32
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
> [...]
    com...

    > Nie chodziło mi o polityczną poprawność- nie ma tu żadnego związku
    > z polityką ani z jakimiś długami moralnymi do czarnych jakie mają
    > Amerykanie - tu chodzi o zwyczajną ludzką kulturę i szacunek dla
    > drugiego człowieka który nic Ci przecież złego nie zrobił a plujesz
    > na niego dlatego że urodził się w biedniejszym i bardziej zacofanym
    > kraju niż ty. Wstyd.

    Nie wiem o kim mówisz. Na androidziarzy pluję, bo sobie zasłużyli. Myślałem,
    że to zwykli wredni Polacy a nie jacyś biedni Rumuni.

    (ej, czy może w ich kraju obowiązuje zwyczaj stawiania spacji przed
    pytajnikami i dlatego nie potrafią się przestawić na cywilizowany sposób
    pisania?)

  • 203. Data: 2012-05-29 23:35:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 22:58:32 +0200, Skrypëk napisał(a):
    > Nie wiem o kim mówisz. Na androidziarzy pluję, bo sobie zasłużyli. Myślałem,
    > że to zwykli wredni Polacy a nie jacyś biedni Rumuni.

    A coz ci zlego androidziarze zrobili .. bo pamietaj, jak sie pluje na
    ludzi, to mozna po ryju oberwac.

    > (ej, czy może w ich kraju obowiązuje zwyczaj stawiania spacji przed
    > pytajnikami i dlatego nie potrafią się przestawić na cywilizowany sposób
    > pisania?)

    Tu obowiazuje nowoczesnosc, pie*c reguly ;-P

    I nie pisze sie smartfon, Polak jestes, a Polacy nie gesi ... :-P

    J.

  • 204. Data: 2012-05-29 23:48:09
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 07:35:54 -0500, Pszemol napisał(a):
    > No inne to mają ładowanie przez USB, a więc taka ładowarka też im spasi.

    A jak nie maja ?

    > Mam tych kabelków od groma w domu.
    > Dwa iPhone w rodzinie plus dwa iPady nano plus iPad shuffle.

    Czyli masz tych kabelkow tyle, ze nie nosisz ich przy sobie :-)
    I kiedys pojdziesz w inne miejsce i kabelka zabraknie :-)

    > Uproszczony w jakim sensie?

    W takim ze ma dwa druty do zasilania i zadnego wiecej

    > A co do ceny - zależy gdzie popatrzysz... W sklepie Apple bardzo drogo.
    > Ale: http://www.ebay.com/itm/320912732054

    O np wlasnie taki - USB cable, czy USB cable charger :-)

    A, ten niby jest "data sync"

    > Trzeba mieć dodatkowy soft na telefonie, np. FTP serwer itp.

    I to jest wlasnie to co nazywam "oprogramowanie nie doroslo".

    > Działa.

    Pochwalic. Ale .. jesli dobrze widze to od dosc wysokiej wersji :-)

    Uzywac cztery dni bez ladowania :-P

    I w zasadzie to mnie zaspokajal :-)

    J.

  • 205. Data: 2012-05-29 23:58:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 03:32:19 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Ale to ty pierwszy pierdolnąłeś "telefony bez BT". Nikt o takich nie mówił.
    > Weź ty się skoncentruj, jak chcesz dyskutować.

    Na drugi raz jak p*, to choc wytnij wlasne cytaty.

    J.

  • 206. Data: 2012-05-30 00:04:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 03:30:49 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Nokie też już od dawna mają zwykłe mikrousb. Zacofanyś.

    Ale tylko troszeczke, rok, gora dwa :-)

    J.

  • 207. Data: 2012-05-30 01:27:20
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Aż się boję co będzie w nowym iPhone - objętość obudowy się nie
    > zmieni, więc większej baterii nie da się wsadzić... Cieżko będzie.
    > Jednym z powodów dla którego nowoczesne smartfony mają
    > większe ekrany jest pretekst aby zwiększyć objętość obudowy aby
    > zmieścić większą baterię. Sztuką jest zrobić szybki i mały telefon.

    To chyba w Apple mają takie rozterki. Co oni tam za chińskie badziewne
    akumulatory ładują, że się ledwo mieszczą w czterech calach W smartfonach
    normalnych firm baterie są malutkie jak w klasycznych telefonach.

    A propos "pretekstów":
    http://www.marketwatch.com/story/strategy-analytics-
    smartphone-owners-demand-larger-displays-2012-03-14
    Tylko zatwardziałe iOwce się upierają, że mały ekranik i centymetr plastiku
    wokół jest super.

    > Trzeba sprawdzić czy w przypadku Lumnia 900 się już nauczyli czy
    > wciąż robią stare błędy.

    Nokia chyba nigdy nie robiła takich durnot jak kabel wchodzący do
    standardowej ładowarki USB z niestandardową końcówką z drugiej strony. Takie
    idiotyzmy to tylko w ajfonach.

    (Ba, z ładowarkami do Nokii zawsze było najmniej problemów, gdy przez
    kilkanaście lat wtyczka zmieniła się tylko raz na cienszą)

    Wszyscy normalni producenci świata już parę lat temu się dogadali, że
    przestaną cudować i od 2011 wszystkie normalne telefony mają normalne
    gniazda mikro-USB.
    Może jakaś ekologiczna komisja UE powinna się w końcu dobrać Applowi do dupy
    i zakazać importu iŚmieci do Europy?

  • 208. Data: 2012-05-30 01:33:10
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Tomek <p...@z...spamem> wrote:

    > BT do słuchawek, ten niejako przymus, ma też opcje przesyłania
    > plików, nie wiedziałeś?

    "BT do słuchawek" ma opcję przesyłania plików? Skądżeś ty się urwał?

  • 209. Data: 2012-05-30 01:49:41
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale tylko troszeczke, rok, gora dwa :-)

    Świat tego typu urządzeń się bardzo zmienił przez ostatnie dwa lata. Wiele
    cię ominęło.

  • 210. Data: 2012-05-30 01:56:12
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A coz ci zlego androidziarze zrobili...

    A nagrabili sobie.

    > bo pamietaj, jak sie pluje na
    > ludzi, to mozna po ryju oberwac.

    > Tu obowiazuje nowoczesnosc, pie*c reguly ;-P

    Spacje przed pytajnikami to nie jest nowoczesność. To najzwyklejszy debilizm
    kulturalniej zwany wykluczeniem cyfrowym.