  • 151. Data: 2012-05-26 17:42:13
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A konkretnie to jaki?

    A np. jakikolwiek z WP7.

    > I jak synchronizacja dziala?

    No a jak ma działać?
    Podłącza się telefon do ładowania i zdjęcia się synchronizują z folderem na
    dysku.

    Nie wiem czy ajfony dorosły już tak prostego i wygodnego rozwiązania -
    Pszemol zaraz przyleci i opowie o jakiejś aplikacji pewnie.
    W androidach też na pewno na markecie jest pierdylion takich rozwiązań.

  • 152. Data: 2012-05-26 17:47:32
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:

> [...]
    > Pszemol zaraz przyleci i opowie o jakiejś aplikacji pewnie.
    > W androidach też na pewno na markecie jest pierdylion takich

    A zresztą po co aplikacje, jak te telefony potrafią działać jako mass
    storage. Się wraca z balkonu, się siada przy komputerze, się podłącza
    telefon i już można je uploadować na stronę czy co ty tam z nimi wyprawiasz.
    Przesyłanie plików po BT z balkonu do własnego komputera za ścianą to
    jeszcze bardziej idiotyczna fanaberia niż parowanie się z obcymi ludźmi w
    plenerze.

  • 153. Data: 2012-05-26 19:07:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > Tak pierwsze z brzegu: ajfony, Lumie, Galaxy..

    Przecież jest to funkcją systemu operacyjnego a nie słuchawki.
    A więc iOS, Android - wszystkie powinny to mieć, bo jest to
    w system wbudowane. Niektóre systemy (jak Symbian S60)
    oferują aplikację do tego celu - na swojej europejskiej Nokii
    XpressMusic mam zainstalowanego Joiku Spot i działa w miarę
    ok jak już sobie kupiłem dodatkowe 3 baterie i nimi żongluję :-)

  • 154. Data: 2012-05-26 19:10:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > A np. jakikolwiek z WP7.

    Albo iOS + iTunes.

    > No a jak ma działać?
    > Podłącza się telefon do ładowania i zdjęcia się synchronizują z folderem
    > na dysku.

    Nie tylko zdjęcia.
    Aplikacje, muzyka, ebooki, kontakty, kalendarze, przypomnienia...

    > Nie wiem czy ajfony dorosły już tak prostego i wygodnego rozwiązania -
    > Pszemol zaraz przyleci i opowie o jakiejś aplikacji pewnie.

    Bo WP7 nie używa żadnej aplikacji, no nie?
    A "ActiveSync" to co jest jeśli nie program na Twoim pececie odpalony?

    > W androidach też na pewno na markecie jest pierdylion takich rozwiązań.

    Microsoft ma do tego ActiveSync, Samsungi miały do tego celu PC Studio
    a Apple ma do tego iTunes.

  • 155. Data: 2012-05-26 19:11:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...
> [...]
    > Przesyłanie plików po BT z balkonu do własnego komputera za ścianą to
    > jeszcze bardziej idiotyczna fanaberia niż parowanie się z obcymi ludźmi w

    No chyba że on ten telefon ma zainstalowany na tripodzie
    i robi zdjęcia co godzinę generując film poklatkowy pokazujący
    budowę potem w przyspieszonym tępie :-)

  • 156. Data: 2012-05-26 19:14:53
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Widac Polska sie skonczyla, skoro nie wszyscy mysla juz tylko jakby sie tu
    > gdzies napic :-)

    > Kabelek zawsze sie gdzies zawieruszy, i jak bedzie naprawde potrzebny, to
    > go nie bedzie. No i nie zalatwia transmisji miedzy telefonami.

    Kabelek nie może się zawieruszyć bo przeciez używasz tego samego
    kabelka do ładowania telefonu. Ładowarka iPhone to kostka 2.5cmx2.5cm
    która z jednej strony ma dwa bolce do kontaktu a z drugiej gniazdo USB-A.
    Kabelek USB z gniazdem 30-pin do iPhone pełni dwie funkcje w jednym:
    raz jest ładowarką a innym razem jest połączeniem danych z pecetem/iTunes.

    > Wifi - prosze bardzo, tylko ze w tej pieciolatce ciagle nie bardzo jest
    > jak
    > to uzyc, oprogramowanie nie doroslo ...

    ??? Czego Ci brakuje?

  • 157. Data: 2012-05-26 19:21:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Kabelek USB z gniazdem 30-pin do iPhone pełni dwie funkcje w jednym:
    > raz jest ładowarką a innym razem jest połączeniem danych z pecetem/iTunes.

    http://www.pamieciflash.com.pl/bilder/iPhone%204%20E
    U%20AC%20Wall%20Charger.png
    A tak wygląda wersja amerykańska:
    http://www.pinkpine.com/assets/products/2/product/Op
    timized-iphone_charger1.jpg?1282516566

  • 158. Data: 2012-05-26 19:24:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale czemu nic ?
    > O ile schron w obecnych czasach to moze i zahacza o paranoje,
    > to wyciagarka jest ci potrzebna lub nie.
    >
    > Ale kupowanie telefonu bez BT to jakas glupota jest :-).
    >
    > Choc kto wie, moze za pare lat faktycznie okaze sie niepotrzebny ...

    Dla większości ludzi on już dawno okazał się niepotrzebny.
    I właśnie DLATEGO większość nowych telefonów go nie ma.
    Wpadło Ci do głowy że sam nie mając jeszcze smartfona,
    i nie "czując" tych klimatów bo nie używasz go na codzień
    jesteś trochę "opóźniony" w technologicznym rozwoju?
    To co dla innych "okazało się niepotrzebne" jakieś 5 lat temu
    Ty wciąż używasz i wręcz czujesz się od tego uzależniony :-)

  • 159. Data: 2012-05-26 19:32:38
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > znam troche dzikiego swiata.

    A komputer stacjonarny kiedyś widziałeś? To takie pudło jak Xbox tylko
    większe i szybsze.

    > No coz, troche sie ujednolicila przez ostatnie 20 lat, ale wiesz ile
    > niespodzianek czekalo w poczcie w dzikim swiecie ?

    20 lat temu, jak jeszcze nie było smartfonów, blututów i w ogóle kononowicz?
    Zupełnie to w tym momencie nie jest istotne.

  • 160. Data: 2012-05-26 19:35:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > Przecież jest to funkcją systemu operacyjnego a nie słuchawki.

    No ale petent pytał "ktore ze wspolczesnych telefonow to potrafia". Zatem
    grzecznie odpowiedziałem.

    (i wcale nie w każdym telefonie ta funkcja musi być dostępna).