  • 1. Data: 2012-05-19 02:17:08
    Temat: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy WM i Android posiadają przypomnienia oparte o ustawioną
    wcześniej lokalizację telefonu a jeśli tak, to która ich wersja?

    Jak wygląda obsługa takich przypomnień w oryginale
    (znaczy się bez applikacji z Marketu) co można ustawić aby
    się działo gdy np. przyjadę do domu albo wyjdę z domu?

    Ktoś mógłby to podsumować nieco bliżej osobno dla WM
    i osobno dla Androida?

  • 2. Data: 2012-05-19 13:31:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-05-19 02:17, Pszemol pisze:
> [...]
    > (znaczy się bez applikacji z Marketu) co można ustawić aby
    > się działo gdy np. przyjadę do domu albo wyjdę z domu?

    Znaczy jak taką rzecz zapewnia aplikacja, to już nie jest oryginalna
    tylko bezczelna kopia?

    A przecież podejście "there is an app for that" nie powinno być ci obce

    > Ktoś mógłby to podsumować nieco bliżej osobno dla WM
    > i osobno dla Androida?

    Pewnie mógłby, ale po co?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 3. Data: 2012-05-19 14:21:05
    Od: Pszemol <P...@B...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Znaczy jak taką rzecz zapewnia aplikacja, to już nie jest oryginalna tylko
    bezczelna kopia?

    Moze zlego slowa uzylem...
    Nie oryginalne tylko "prosto z pudelka".

    > A przecież podejście "there is an app for that" nie powinno być ci obce

    Po prostu chce porównać system operacyjny z garniturem dołączonych do niego
    przez fabryke aplikacji a nie znam applikacji dla iOS więc chce porównywac
    je bez aplikacji z marketu/appstore...

    > Pewnie mógłby, ale po co?

    Na potrzeby ciekawej dyskusji?
    Dla popularyzowania ciekawego ficzerka smartfonow?

  • 4. Data: 2012-05-19 14:34:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-05-19 14:21, Pszemol pisze:

    > Moze zlego slowa uzylem...
    > Nie oryginalne tylko "prosto z pudelka".

    A dlaczego akurat musi to być funkcja prosto z pudełka?

    > Po prostu chce porównać system operacyjny z garniturem dołączonych do niego
    > przez fabryke aplikacji a nie znam applikacji dla iOS więc chce porównywac
    > je bez aplikacji z marketu/appstore...

    Ale dlaczego? To co jest instalowane zalezy przecież od producenta,
    operatora, więc jaki to miałoby mieć sens?

    > Na potrzeby ciekawej dyskusji?
    > Dla popularyzowania ciekawego ficzerka smartfonow?

    Phy

  • 5. Data: 2012-05-19 16:04:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > A dlaczego akurat musi to być funkcja prosto z pudełka?

    W porządku - poddaję się!
    Opiszcie więc jak działają przypomnienia w Twoim telefonie
    z dowolną aplikacją której używacie.

  • 6. Data: 2012-05-19 19:07:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > W porządku - poddaję się!
    > Opiszcie więc jak działają przypomnienia w Twoim telefonie
    > z dowolną aplikacją której używacie.

    prosto z pudełka - coraz mniej. Dlaczego? bo ludzie chcą mieć - (to
    łatwe) a nie chcą używać ( to trudneijsze)
    Popatrz na posty na tej grupie. telefon z wi fi - po cholere? Wi fi bez
    systemu i ekranu mało ma zastosowań. telefon z gps. po co? bez
    nawigacji? Telefon z dobyrm aparatem - 12 mpix w telefonie daje takie
    zdjecia jak 2 w minolcie z1.
    Tak więc jaki jest sens ekonomiczny pchania oprogramowania w telefon w
    pudełku? Namiastka nawigacji, facebok, twiter, jakaśtam przeglądarka,
    youtube i spadaj.

    Programy o które pytasz, lepiej działają pod androidem, bo o ile wiem,
    mogą położenie telefonu określać dzięki sieciom wifi - jest to
    dokładniejsze niż po BTS na przykład. To wszystko zależy jednak od
    konkretnego przypadku.

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-05-19 20:50:34
    Od: atm <...@v...pl>

    > Jak wygląda obsługa takich przypomnień w oryginale
    > (znaczy się bez applikacji z Marketu) co można ustawić aby
    > się działo gdy np. przyjadę do domu albo wyjdę z domu?

    Ten ficzer w iOS na papierze wyglada bardzo fajnie, jednak pierwsza
    wersja wg tego opisu byla bardzo czasochlonna przy wprowadzaniu tego
    typu przypomnienia:
    http://techcocktail.com/apple-ios-5-location-based-r
    eminders-2011-10#.T7eZIsXrlEI
    Czy cos sie tutaj uproscilo?

  • 8. Data: 2012-05-19 21:06:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.05.2012 21:31, Maciej Bebenek pisze:

    > iOS sobie radzi co najmniej tak samo dobrze z namierzaniem po WiFi.
    i w związku z tym.... (śmiało)

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-05-19 21:31:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

  • 10. Data: 2012-05-19 21:35:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 19 May 2012 20:31:36 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > iOS sobie radzi co najmniej tak samo dobrze z namierzaniem po WiFi.

    Jak sobie iOS radzi, to się okaże jesienią, jak wyjdzie iOS6, póki co
    załatwia to dla nich Google.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan