  • Data: 2012-05-16 22:22:54
    Temat: Re: [WAW] tani kask
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 16 May 2012 13:45:06 +0200 "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> napisał:

> [...]

    Nie widzę posta rozpoczynającego wątek, więc odpowiem tutaj. Ja swój
    kask LS2 Chrono (integral) kupiłem w tym sklepie:
    http://www.sklepikmotocyklowy.pl
    Mieszczą się na Połczyńskiej, mają trochę tanich kasków, można
    przymierzać. Mój kosztował jakieś 220zł OIDP. Mają też kaski otwarte
    oczywiście.

    Sklep bywa czynny dłużej niż to podają na stronie, ja przyjechałem
    później, a sklep był jeszcze czynny i było wielu klientów.

    Sklep jest tutaj:
    http://wikimapia.org/#lat=52.2162745&lon=20.886705&z
    =18&l=28&m=h
    Podaję bo trochę trudno go znaleźć za pierwszym razem.