  • 1. Data: 2010-04-20 15:34:16
    Temat: [WAW] Poszukiwany garaz/m-ce parkingowe na Bielanach
    Od: "Mysza" <t...@o...nospam.pl>

    Witajcie,

    Moze bedziecie w stanie poratowac, bo w czwartek chce przyporwadzic moto do
    Stolycy, a ze zlikwidowali moj parking to pojawil sie problem gdzie parkowac
    Blue. Poszukuje sesnownej miejscowki w okolicach Perzynskiego. Oblecialam
    juz okoliczne parkingi ale Panowie na wiesc o trzymaniu moto, stawiaja zywy
    opor. Moze ktos wynajmuje w okolicy garaz i chcialby przygarnac jeszcze
    jedna sztuke?

    Z gory dzieki za info!

    Pozdrowienia,
    Mysza
    Suzuki GSR600 "Blue"

  • 2. Data: 2010-04-20 17:25:13
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-04-20 17:34, Mysza pisze:

    > Moze bedziecie w stanie poratowac, bo w czwartek chce przyporwadzic moto
    > do Stolycy, a ze zlikwidowali moj parking to pojawil sie problem gdzie
    > parkowac Blue.

    A u nas ma tak dobrze... :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2010-04-20 18:46:06
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Mysza pisze:
    > Moze bedziecie w stanie poratowac, bo w czwartek chce przyporwadzic moto
    > do Stolycy, [...]
    > Mysza
    > Suzuki GSR600 "Blue"

    Yyyy?... Mysza na Suzi?!
    Przeca dopiero co przedwczoraj byla u mnie na Yamaszce!
    :D
    A tak serio, to uprasza sie o zmiane nicka - jedna Mysza juz tu jest
    (choc ostatnio rzadziej pisuje).
    Z gory dziekuje :)
    A co do parkingu, niestety, nie poradze :(

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 4. Data: 2010-04-20 19:19:13
    Od: "Titch" <t...@o...nospam.pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał:

> [...]
    > :D
    > A tak serio, to uprasza sie o zmiane nicka - jedna Mysza juz tu jest (choc

    Ech, coz poradzic ze nick taki popularny...
    Zmieniam wiec na "Titch", bo w archiwum nie doszukuje sie duplikatu :-)

    Pzdr,
    Titch
    Suzuki GSR600 "Blue"

  • 5. Data: 2010-04-20 19:24:35
    Od: "Titch" <t...@o...nospam.pl>

    Użytkownik "Norbi" napisał...

    > A u nas ma tak dobrze... :D

    Wiem Norbi, ze u Was jej dobrze, ale u mnie bedzie jej jeszcze lepiej :-P

    Titch
    Suzuki GSR600 "Blue"

  • 6. Data: 2010-04-20 19:31:48
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Titch pisze:

    > Ech, coz poradzic ze nick taki popularny...
    > Zmieniam wiec na "Titch", bo w archiwum nie doszukuje sie duplikatu :-)

    Ano. Ni ma :)
    Titch od ticzer? ;)
    Dzieki w imieniu Myszy :)
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 7. Data: 2010-04-20 20:17:59
    Od: "Titch" <t...@o...nospam.pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał:
    > Titch od ticzer? ;)

    No..prawie ;)
    A tak serio serio to geneza jest nastepujaca:
    little annoying person. especially a girl. Tiny + Bitch = Titch ;P

    Pzdr,
    Titch
    Suzuki GSR600 "Blue"

  • 8. Data: 2010-04-20 21:03:23
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Titch pisze:

    > A tak serio serio to geneza jest nastepujaca:

    myslalem ze to od rozmiaru miseczki.

    KJ zawiedziony

  • 9. Data: 2010-04-21 10:26:55
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Titch" <t...@o...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Norbi" napisał...

    > Wiem Norbi, ze u Was jej dobrze, ale u mnie bedzie jej jeszcze lepiej
    > :-P

    Reymonta 19 ?
    Chopaki na podworku wynajmuja garaz, moze Cie przygarna :)

    Pozdrawiam, Nemo

  • 10. Data: 2010-04-21 10:35:53
    Od: dr_lukasz <l...@g...com>

    Przy Rudnickiego spółdzielnia wynajmuje podziemne parkingi za 72zł/
    miesiąc...

    dr_lukasz