  • 21. Data: 2011-10-25 11:20:34
    Temat: Re: W7- jak uczynić dysk wymiennym?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" 1elh14ht71ln8$.1ag3odfkeekle$....@4...net

    > Wirzę :-D Ja nie mam tyle odwagi :-D

    Za to masz badsektory -- ja nie mama. Niedawno mój netbook
    lądował z wysokości około 90 cm na twardą podłogę. :) Miał
    możliwość lądowania dowolnego, ale wybrał lądowanie takie,
    które zapewniło mu bezpieczeństwo. :)

    [masz badsektory i blade pojęcie tym, co robisz -- używasz
    tego, co masz, nieświadomie]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2011-10-25 13:54:34
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Tue, 25 Oct 2011 13:20:34 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Marek" 1elh14ht71ln8$.1ag3odfkeekle$....@4...net

    > Za to masz badsektory -- ja nie mama.

    Nie mam ich - zakup nowego dysku rozwiązał problem :-D
    No i na bazie tych doświadczeń na nowym dysku z pewnością nie będę czynił
    takich rzeczy jak wyjmowanie go z komputera przy obracającym się talerzu.

> [...]
    > które zapewniło mu bezpieczeństwo. :)
    >
    > [masz badsektory i blade pojęcie tym, co robisz -- używasz

    A skąd wniosek, że nieświadomie? Przed zakupem macierzy dysków tydzień
    czasu wertowałem karty katalogowe napędów zanim wybrałem takie, które
    zapewnią duże transfery. Czy to oznacza, że nie wiem co sobie zrobiłem? :-D
    Czy to rónież oznacza, że powininenem kupić od Ciebie tego netbooka i na
    nim pracować aby być spokojnym o dane gdy zapragnę nim rzucać? :-D

    Nie bardzo rozumiem Twoją argumentację, przykłady i wnioski.

  • 23. Data: 2011-10-25 14:29:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" 1...@4...net

    > Czy to rónież oznacza, że powininenem kupić od Ciebie tego netbooka

    Nie sprzedaję go. :) Polubiłem go i nie zamierzam sprzedawać.
    Zwłaszcza teraz, gdy ma nowy (dwakroć pojemniejszy na dodatek)
    akumulator. Co najwyżej zaopatrzę go w jakiś modem do netu na
    pustkowiu i w TV...

    > i na
    > nim pracować aby być spokojnym o dane gdy zapragnę nim rzucać? :-D

    Nie pragnąłem -- sam spadł. :) Nawet bez mego udziału
    podjął decyzję o tym, jak spadać -- spadł miękko. Leżał
    w kieszeni plecaka (plecak kosztował zł 4.99) w którym był
    duży, złożony ręcznik -- i ten ręcznik zamortyzował upadek. :)

    > Nie bardzo rozumiem Twoją argumentację, przykłady i wnioski.

    Wątpię w to, że Ty cokolwiek rozumiesz. :)

    -=-

    Od uszkodzeń mechanicznych gorsze (bo częstsze) są ,,logiczne''
    czy softowe uszkodzenia. Mnie do tej pory nie przytrafił się
    ani jeden badsektor. I te softowe można reperować różnymi
    metodami. Mnie posypało się drzewko w OE za sprawą wielodostępu
    (maszyna wirtualna korzystała z plików OE w tym samym czasie co
    system gospodarza) i właśnie przed chwilą to naprawiłem niepomny
    Twoich ostrzeżeń dotyczących odłączania dysku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2011-10-25 15:19:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j86h3l$6gu$...@i...gazeta.pl

    > "Marek" 1...@4...net

    > Od uszkodzeń mechanicznych gorsze (bo częstsze) są ,,logiczne''

    Jestem pod wrażeniem!!

    http://www.frazpc.pl/aktualnosci/919051,Rosnace_ceny
    _dyskow_twardych_kilka_slow_wyjasnienia.html

    Jednak sprzętowe są gorsze... Mistrzu -- zwracam honor!!! ;)

    powódz w Tajlandii, w której najbardziej ucierpiały fabryki Western Digital

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2011-10-25 18:23:44
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Tue, 25 Oct 2011 16:29:04 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > w kieszeni plecaka (plecak kosztował zł 4.99) w którym był
    > duży, złożony ręcznik -- i ten ręcznik zamortyzował upadek. :)

    Z jednej strony mówisz, że kiepskie dyski kupuję skoro psują się po upadku
    z 10cm na twardą powierzchnię biurka argumentując, że Tobie spadają z 90cm
    i nic się nie dzieje a chwilę potem piszesz, że starannych
    zabezpieczeniach, które zamortyzowały upadek.

    Szczerze mówiąc dyskusja o wytrzymałości dysków na upadek słabo mnie
    interesuje jednakże sposób w jaki to piszesz zakrawa na trollowanie.

    > Wątpię w to, że Ty cokolwiek rozumiesz. :)

    A to już jest trollowaniem. Zaczynasz być impertynencki a to wykracza poza
    moje standardy. Tak czy owak dziękuję za początkowe zaangażowanie.

    PLONK

  • 26. Data: 2011-10-25 18:26:06
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Tue, 25 Oct 2011 00:34:22 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ja, tuż po kupnie notebooka postawiłem system na nie-AHCI, bo nie
    > miałem sterowników, ale podpinane przez USB dyski widziane były
    > tak samo, jak są widziane teraz, gdy jest już AHCI.

    Dyski USB nie dotyczą tego wątku.