  • 1. Data: 2014-09-27 11:59:27
    Temat: W7 Home nie startuje,mieląc dyskami bez końca
    Od: z...@g...com

    Komp wyłaczony został normalnie.
    I nie startuje,znaczy -do końca.
    Na kolorowym logo i sygnale dzwiekowym Windows start sie kończy.
    W trybie awaryjnym sie uruchamia.
    Przeskanowany antywirusem, i nic nie znaleziono.
    Próba postawienia z punktu przywracania niestety,tez nie pomaga.
    Niewiele ich mam,więc i wyboru nie ma..

    Czy mogę liczyć na wskazówki,jak go ożywić?
    Proszę.

  • 2. Data: 2014-09-27 12:30:51
    Temat: Re: W7 Home nie startuje,mieląc dyskami bez końca
    Od: Zb Drw <z...@g...com>

    W dniu sobota, 27 września 2014 11:59:27 UTC+2 użytkownik Zb Drw napisał:
> [...]
    >
    > Niewiele ich mam,więc i wyboru nie ma..
    >

    > Czy mogę liczyć na wskazówki,jak go ożywić?

    rozwiązane.
    dziękuję za uwagę.

  • 3. Data: 2014-09-27 12:48:13
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 27.09.2014 12:30, Zb Drw wrote:

    > rozwiązane.
    > dziękuję za uwagę.

    Nie zdarzyło Ci się, żę szukasz w googlach rozwiązania problemu,
    znajdujesz wątek, gdzie gość opisuje problem identyczny jak Twój,
    ale zamiast rozwiązania jest zdawkowe "już sobie poradziłem"?
    Nie wkurza Cię to?
    Wiesz, co na to poradzić? ;>

    pzdr
    bartekltg

  • 4. Data: 2014-09-27 13:20:19
    Od: Kubuś Puchatek <k...@o...pl>

    Dnia 27-09-2014 o 12:48:13 bartekltg <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > znajdujesz wątek, gdzie gość opisuje problem identyczny jak Twój,
    > ale zamiast rozwiązania jest zdawkowe "już sobie poradziłem"?

    Nie korzystać z googla? ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2014-09-27 14:52:23
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <m064ld$9h9$1@node1.news.atman.pl> bartekltg napisal(a):

> [...]
    > znajdujesz wątek, gdzie gość opisuje problem identyczny jak Twój,
    > ale zamiast rozwiązania jest zdawkowe "już sobie poradziłem"?

    A zdarzyło.
    Czułem wtedy, ze gośc musiał mieć powód, by tak napisać.

    Może był wkurzony za brak zainteresowania,za brak
    odpowiedzi od jakiegos dobrego człeka, na złość... (?)

    Mój przypadek to tak w rzeczywistosci,na razie jest zaleczony jedynie.

    Nieprawdopodobne,niewiarygodnie,nie do uwierzenia.
    To pasuje do tej sprawy.

    Opis:
    Postanowiłem sobie ze biurko z kompem, ze sciany A przestawie na B.
    Obróciłem je o kąt 90 st. i było tego.
    Podpiąłem kompa i on nie wystartował.
    Straciłem dzień na deliberacje.
    Wróciłem pamiecią do jego konfiguracji przed wyłaczeniem.
    Jedyne,co mi przyszło do głowy to to,ze nie jest podłączony kabel
    HDMI od TV, nad głową.
    A nie podłaczyłem go,bo okazał się być zbyt krótki.

    Po podłaczeniu kabla,komp co był "na mieleniu" dyskami,
    wstał natentychmiast.

    Ot i tyle.
    Po wyłaczeniu kabla,komp nie wstaje.
    Po podłaczeniu -hop, i działa.

    --
    Pozdr. Z_Dr
    ____________________

  • 6. Data: 2014-09-27 14:59:34
    Od: Z_D <a...@a...pl>

> [...]

    odpowiedzi od jakiegos dobrego człeka, na złość... (?)

    Mój przypadek to tak w rzeczywistosci,na razie jest zaleczony jedynie.
    Znany powód, nieznane lekarstwo.

[...]

    Po wyłaczeniu kabla,komp gaśnie.
    Po podłaczeniu -hop, i ekran zapalony.w ułamku sekundy.

    Sterownik karty graficznej????? wymaga by TV był podpiety??
    Dziwaczne.....

    --
    Pozdr. Z_Dr
    ____________________

  • 7. Data: 2014-09-27 16:04:38
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 27 Sep 2014 12:59:34 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

    > Po wyłaczeniu kabla,komp gaśnie.
    > Po podłaczeniu -hop, i ekran zapalony.w ułamku sekundy.
    >
    > Sterownik karty graficznej????? wymaga by TV był podpiety??
    > Dziwaczne.....

    Czyli piszac "rozwiazane" masz na mysli, ze zapudrowales syfa i go nie
    widac? :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 8. Data: 2014-09-27 16:22:22
    Od: Zb Drw <z...@g...com>

    R.E.M.E.K
    Nie dupcz piany bo nic z tego nie bedzie.

  • 9. Data: 2014-09-27 18:13:48
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 27.09.2014 14:59, Z_D wrote:

    > A zdarzyło.
    > Czułem wtedy, ze gośc musiał mieć powód, by tak napisać.
    >
    > Może był wkurzony za brak zainteresowania,za brak
    > odpowiedzi od jakiegos dobrego człeka, na złość... (?)

    Brak odpowiedzi... W ciągu pół godziny? W ciągu pół godziny
    to tego, ani żadnego innego posta mógł nikt nie przeczytać ;-)

> [...]
    > Po podłaczeniu -hop, i ekran zapalony.w ułamku sekundy.
    >
    > Sterownik karty graficznej????? wymaga by TV był podpiety??

    Rzeczywiście to nie rozwiązanie, ale za to są to znacznie
    konkretniejsze objawy/poszlaki niż poprzednio.
    Może ktoś coś wymyśli.

    pzdr
    bartekltg

  • 10. Data: 2014-09-27 18:13:52
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 27.09.2014 13:20, Kubuś Puchatek wrote:

    > Nie korzystać z googla? ;)

    Dobrze, nic to dla głównego problemu, masz moje
    błogosławieństwo na korzystanie z binga :-)

    pzdr
    bartekltg