  • 1. Data: 2012-02-07 09:50:48
    Temat: W-wa - Szklarska Poręba - najlepsza trasa?
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Witam wszystkich zmotoryzowanych kibiców Justynki Kowalczyk.

    Podpowiedzcie koledzy i koleżanki, jaka jest najlepsza i najszybsza trasa z
    W-wy do Szklarskiej Poręby. Kolega który jeździł kilka razy proponuje mi
    następującą:

    - W-wa
    - Częstochowa
    - Lubliniec
    - Strzelce Opolskie
    - na A4 (Olszowa)
    - z A4 (Kostomłoty)
    - Bolków
    - Jelenia Góra
    - Szklarska Poręba

    co Wy na to?

  • 2. Data: 2012-02-07 10:53:56
    Temat: Re: W-wa - Szklarska Poręba - najlepsza trasa?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gucio" napisał w wiadomości
    >Witam wszystkich zmotoryzowanych kibiców Justynki Kowalczyk.

    aaa, to nie zapomnij o wyposazeniu obowiazkowym - zimowe opony,
    lancuchy, lopata i worek piasku :-)

    >- W-wa
    >- Częstochowa
    >- Lubliniec
    >- Strzelce Opolskie
    >- na A4 (Olszowa)
    >- z A4 (Kostomłoty)
    >- Bolków
    >- Jelenia Góra
    >- Szklarska Poręba
    >co Wy na to?

    Zasadniczo dobra. Tylko remontu 8-ki do Piotrkowa ciagle chyba nie
    zakonczyli, co owocuje niska predkoscia. No i do Opola prowadzili
    rozne prace - nie wiem czy skonczyli, tam gdzie skonczyli droga
    lepsza, tam gdzie robia - korki i wahadelka :-)

    Ale jak juz dojedziesz gierkowka do Piotrkowa, to rownie dobrze mozesz
    pojechac przez Belchatow i Wroclaw. We Wrocku mamy nowa piekna
    obwodnice i przejezdza sie bajkowo. Trudno powiedziec czy szybciej
    czy wolniej i ile FR bedzie na trasie - mniej wiecej podobnie, a 44
    km blizej.

    Ewentualnie - pojedz jedna, wroc druga, i zdaj relacje po powrocie
    :-)

    A nie, przepraszam - jedz przez Opole. Korzystaj z autostrady poki
    mozesz za darmo :-)

    Jakbys jechal AOW, to uwazaj - kierunek Lubawka.

    Aha - i za Bolkowem przestrzegaj ograniczen predkosci, poki nie
    zrozumiesz dlaczego :-)

    P.S. Droga w Jakuszycach
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.ph
    p?lokid=165
    Droga w Jeleniej Gorze
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.ph
    p?lokid=395

    J.

  • 3. Data: 2012-02-07 12:26:27
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    > Zasadniczo dobra. Tylko remontu 8-ki do Piotrkowa ciagle chyba nie
    > zakonczyli, co owocuje niska predkoscia.

    patrzę na www.targeo.pl i nie widać już żadnych prac, ograniczeń prędkości
    itp.

    > Jakbys jechal AOW, to uwazaj - kierunek Lubawka

    tzn.?

    > Aha - i za Bolkowem przestrzegaj ograniczen predkosci, poki nie zrozumiesz
    > dlaczego :-)

    domyślam się :) że chodzi o tolerancyjnych misiaków? czy działające
    aparaciki?

  • 4. Data: 2012-02-07 12:55:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gucio" napisał w wiadomości grup

    >patrzę na www.targeo.pl i nie widać już żadnych prac, ograniczeń
    >prędkości

    A jak patrzylem na maps.google z korkami - czesc trasy jakby jednym
    pasem, miejscami na czerwono.

    >tzn.?

    Drogowskazy na AOW sa pop* - musisz sie kierowac za tymi na Lubawke.
    Nawiasem mowiac ten zjazd Kostomloty to tez na Lubawke - ale chyba juz
    tam dopisali Strzegom.

    >domyślam się :) że chodzi o tolerancyjnych misiaków? czy działające
    >aparaciki?

    Nie, chodzi o jeden, a nawet dwa malo tolerancyjne zakrety :-)
    Tzn one sa dosc tolerancyjne, ale nieswiadomemu radze nie sprawdzac
    zakresu tolerancji, a w zimie szczegolnie :-)

    Kawalek za bolkowem - ograniczenie, zakret, tunel/wiadukt ... i
    kolejny niebezpieczny dla warszawiakow zakret.

    J.

  • 5. Data: 2012-02-15 20:57:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Feb 2012 09:50:48 +0100, gucio napisał(a):
    > Witam wszystkich zmotoryzowanych kibiców Justynki Kowalczyk.

    No i jak, jedziesz ? Bo sytuacja w rejonie troche sie zaostrzyla i
    przypominam o lancuhach, lopacie, piasku, no i nigdy mniej niz pol baku
    paliwa :-)

    J.