  • 1. Data: 2011-07-19 08:15:35
    Temat: [W-wa] Gdzie najlepiej odgrzybia klime ?
    Od: " THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Amatorszczyzna odpada, bo chyba pieczarki mi się lęgną w płucach.
    Polecicie parę adresów?
    I jaka metoda jest najlepsza na odgrzybianie?
    THX

  • 2. Data: 2011-07-19 08:21:49
    Temat: Re: [W-wa] Gdzie najlepiej odgrzybia klime ?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    * THX* napisał(-a):

    > Amatorszczyzna odpada, bo chyba pieczarki mi się lęgną w płucach.
    > Polecicie parę adresów?

    Mówisz i masz ;)
    http://katalog.mediweb.pl/katalog_rodz.php?woj=14&po
    w=65&rodzaj=224

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-07-19 10:48:46
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    " THX" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Amatorszczyzna odpada, bo chyba pieczarki mi się lęgną w płucach.
    > Polecicie parę adresów?
    > I jaka metoda jest najlepsza na odgrzybianie?

    Porzadnie odgrzybiali mi tu:

    http://www.autokaliska.waw.pl/kontakt.php

    --
    Axel

  • 4. Data: 2011-07-19 18:52:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 19 Jul 2011 06:15:35 +0000 (UTC), THX

    > I jaka metoda jest najlepsza na odgrzybianie?

    Jeśli jest bardzo źle, to tylko i wyłącznie
    dobranie się do parownika i mechaniczne
    czyszczenie.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-07-19 22:38:10
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2011-07-19 08:15, THX pisze:
    > Amatorszczyzna odpada, bo chyba pieczarki mi się lęgną w płucach.

    Hahaha :D
    Ale mnie rozbawiłeś tymi pieczarkami :)
    Poprawa humoru na całą noc :D
    Dzięki !

    --
    Dominik

  • 6. Data: 2011-07-20 09:34:27
    Temat: Re: Gdzie najlepiej odgrzybia klime ?
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 19 Lip, 08:15, " THX" <j...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Amatorszczyzna odpada, bo chyba pieczarki mi się lęgną w płucach.
    > Polecicie parę adresów?

    Auto Italia
    28790 South Diesel Drive Unit 1
    Bonita Springs, FL 34135

    Tutaj dobrze to zrobią. Polecam.

  • 7. Data: 2011-07-21 01:18:41
    Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl>

    Chemią, ultradźwiękami, jeszcze inaczej?

    -----

  • 8. Data: 2011-07-21 11:21:44
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    kkk <m...@g...com> napisał(a):

    > Auto Italia
    > 28790 South Diesel Drive Unit 1
    > Bonita Springs, FL 34135
    >
    > Tutaj dobrze to zrobi=B1. Polecam.

    Jakbys skonfigurowal sobie czytnik, aby '[W-wa]' z tematu posta nie wycial, to
    przestal bys sie przyp... do ludzi bez powodu.

  • 9. Data: 2011-07-21 12:18:43
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 21 Lip, 11:21, "pablo eldiablo" <j...@g...pl> wrote:

    > Jakbys skonfigurowal sobie czytnik, aby '[W-wa]' z tematu posta nie wycial, to
    > przestal bys sie przyp... do ludzi bez powodu.

    Doradź jak skonfigurować "czytnik" google - z chęcią to zrobię, to
    ciekawe że wyciął...
    ale swoją drogą i tak są warci polecenia :)

    A będąc bardziej pomocny dla założyciela:

    wypróbuj "ultradźwięki" będą zwykle skuteczniejsze, jeśli nie pomoże
    do dobrać się do parownika fizycznie będzie najlepszą metodą i przy
    okazji filtr pp. do wymiany jeśli auto go posiada.