eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5 › Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Date: Thu, 19 Nov 2015 16:59:03 -0600
    <h...@4...net> <n2d094$6rk$1@dont-email.me>
    <564a1dc6$0$694$65785112@news.neostrada.pl> <n2f9qf$142$1@dont-email.me>
    <564c431a$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2htb3$8o3$1@dont-email.me> <564c86ba$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2ip7f$v8p$1@dont-email.me> <564ceffc$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2j8m3$mnn$1@dont-email.me>
    <564d6968$0$22827$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2kj0t$e23$1@dont-email.me> <564dddc2$0$703$65785112@news.neostrada.pl>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:564dddc2$0$703$65785112@news.neostrada.pl...

    > I co z tego? Trzeba nosić ze sobą kabel/ładowarkę inną niż wszyscy
    > dookoła. Ajfon przy maksymalnym użytkowaniu nie wytrzyma 1 dnia bez
    > ładowania. Dlatego argument i nocnym ładowaniu odpada bo zdarza się
    > że ogląda się na nim tv albo gra (jak syn przejmie urzadzenie :-) )

    Czy posiadanie kabelka ładującego przerasta Twoje możliwości?
    Kiepsko sobie organizujesz życie...

    > Nie zdarzyło mi się, nie widziałem nigdy wyłamanego gniazdka USB.

    To się porozglądaj - nawet na tej grupie wygłaszają swoje opinie
    ludzie którzy borykają się właśnie z tym problemem w wielu
    różnych telefonach od różnych producentów... W mojej rodzinie
    stało się to niedawno z Samsungiem Galaxy S4.

    Ja wolę wymienić kabelek za kilkanaście złotych niż naprawiać
    (lub wyrzucać gdy naprawa nieopłacalna) cały telefon...

    Dla niektórych producentów ważne jest aby być w stadzie.
    Dla Apple ważne jest aby robić produkt z głową...

    > Swoją drogą podoba mi się to gniazdko tylko że ono
    > powinno już istnieć 10 lat temu i być ogólną normą.
    >
    > Jak na razie du... zbita.

    Zapytaj się czemu inni producenci lubią sztywne USB.
    Może mają korzyść jakąś ze sprzedania Ci nowego telefonu
    jak Ci się gniazdko złamie? :-)

    Chill...