  • 11. Data: 2010-01-14 09:25:32
    Temat: Re: W samochodzie mialem plyn niebieski w chlodnicy.. a dolalem czerwony...
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    yaro pisze:

    > A to akurat prawda nie jest,
    > Płyn nalezy dobrac w zaleznosci od rodzaju chlodnicy.
    > Zobacz jaką masz chłodnicę miedź czy alu i dopiero dobieraj płyn.
    > Czerwony jest dla alu.

    Niebieski tez.

    --
    Karolek

  • 12. Data: 2010-01-14 19:19:43
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > No to teraz masz fioletowy...

    A nie zielony ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 13. Data: 2010-01-14 19:20:32
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > w Oplu jak się zmiesza longlife (czerwony) ze zwykłym (niebieskim) to się
    > gluty robią :/

    A w Fordzie ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 14. Data: 2010-01-14 19:22:11
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > W samochodzie mialem plyn niebieski w chlodnicy.. a dolalem czerwony...

    A mnie w ASO (!!!) latem do plynu na ktorym zawsze jezdze (-37) dolali
    chyba zwyklej wody i nic nie powiedzieli. Dobrze, ze nic sie nie stalo...

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 15. Data: 2010-01-14 19:30:19
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Najprościej jak się nie wie co jest w środku, to szarpnąć się te parę
    > dych, przy okazji płyn wymienić i tym razem zapamiętać/zapisać :)

    Masz rację, czasem jednak może to oznaczać podwojeenie wafrtości auta ;-)

    Dla niedowiarków:
    http://www.castrolprofessionalacademy.pl/materialy/p
    lyny/plyny_chlodzace.pdf

    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2010-01-14 21:42:43
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    pluton pisze:

    > A mnie w ASO (!!!) latem do plynu na ktorym zawsze jezdze (-37) dolali
    > chyba zwyklej wody i nic nie powiedzieli. Dobrze, ze nic sie nie stalo...

    A co sie mialo stac?

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2010-01-14 22:03:36
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > A w Fordzie ?

    tego nie wiem, nie znam specyfiki Fordowskich płynów,
    brat

  • 18. Data: 2010-01-15 14:25:15
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    --